Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Intel icon med
Aquote1 Збирайте інтел, щоб розпочати операції оперативної групи! Aquote2

Основна інформація[]

  • Гравці в оперативній групі збирають інтел, який використовується для початку операцій на материковій частині Чорної гвардії.
  • Інтел належить до вашої оперативної групи. Якщо ви залишите цю оперативну групу, ви не візьмете з собою зібраний інтел.
  • Окремі рахунки інтелу скидаються опівночі за Гринвічем щонеділі. Загальна кількість інтелу для оперативної групи не скидається.
  • Після того, як певну кількість інтелу буде зібрано, керівник або офіцери оперативної групи можуть витратити інтел на початок операції.
    • Інтел є витратним матеріалом. Це означає, що витрачені кошти жодним чином не повертаються, тому вам доведеться продовжувати збирати більше.
    • Щоб дізнатися, скільки інтел коштує запустити кожну операцію, перегляньте сторінку Операції.
  • Інтел неможливо отримати, не перебуваючи в оперативній групі.

Отримання інтелу[]

  • Є сім способів отримати інтелу.
    1. Якщо ви атакуєте і переможете базу найманців, у вас є 50% шанс отримати інтел.
    2. Якщо ви атакуєте і переможете базу Чорної гвардії або стадію Док. Т, у вас є 25% шанс отримати інтел.
    3. Ви також можете отримати інтел, знищивши певну кількість військ, захищаючи свою домашню базу.
      • Натисніть тут, щоб побачити, як кількість переможених військ впливає на нагороду інтел.
      • Інтел, отриманий від захисту бази, потрібно заявити до щотижневого скидання інтелу.
    4. Його також можна отримати, перемігши етап події Мега-краба.
    5. 1-5 інтелу надається як винагорода за відкриття скрині з припасами або отримання щоденної винагороди.
    6. Інтел гарантовано захищає етап події «Хаммерман завдає удару у відповідь».
    7. Військові кораблі також надають інформацію.
  • Неможливо підвищити шанси отримати інтел за допомогою будь-якого з цих методів.
  • Після збору інтелу додається до кількості інтел у оперативній групі цього гравця, а також до індивідуальної кількості цього гравця.

Саботаж[]

  • Лідери, співкерівники та офіцери також можуть витрачати інтел на саботування (знищення) випадкових оборонних будівель під час операцій.
  • Кожна диверсія знищує одну оборонну споруду. Саботаж ніколи не знищить енергетичний елемент або енергетичне ядро.
    • Якщо всі оборонні будівлі на базі потужності були зруйновані, саботаж використовувати не можна.
  • Коли оборонна будівля саботується, навколо місця, де вона була, з’являються постійні сліди опіку, що вказує на те, що вона була саботована.
  • Перший саботаж на операції коштує 3 інтела. Кожна саботаж після цієї ж операції коштує на 2 інтела більше, ніж останній саботаж.
  • Знищення будівлі за допомогою саботажу не' завдає шкоди Силовому ядру, як зазвичай руйнування будівель.
  • Саботажи є в журналі атак для операції. Кілька саботажів одним гравцем між атаками будуть згруповані в одному записі. Торкнувшись цього запису, ви побачите, яку саме оборонну будівлю(и) було знищено, але не вказує її місцезнаходження.

Цікаві факти[]

  • Схоже, інтел є проєктом для базового ядра на заводах Чорної гвардії.
  • Збір інтелу із знищення бази видає той самий звук, який чути, коли ви отримуєте 2 очки перемоги з бази Чорної гвардії. Якщо камені сили також зароблені, вони можуть не бути почутими.
  • Максимальна кількість інтелу, яку може утримувати оперативна група, залежить від пропускної здатності оперативної групи.
    • 5 користувачів = 250
    • 10 користувачів = 400
    • 25 користувачів = 600
    • 50 користувачів = 1000
Advertisement