Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
EnemyHQ17

Основна інформація[]

  • Бази Чорної гвардії — це бази, контрольовані гвардією, які регулярно з'являються на архіпелазі.
    • Як і бази найманців, бази Чорної гвардії з’являються у випадкових місцях навколо вашого архіпелагу.
    • Чим менше баз Чорної гвардії у вас на архіпелазі, тим більша ймовірність, що з’явиться більше. Докладніше про вторгнення.
  • Більшість баз Чорної гвардії розроблено самими Supercell, однак є багато інших баз Чорної гвардії, розроблених гравцями через Blackguard Base Builder (нині проєкт зачинено).
    • Бази Чорної гвардії, створені гравцями, матимуть пару молотків над червоним колом, що позначає рівень досвіду бази. Під час розвідки такої бази у верхньому лівому куті з’явиться ім’я дизайнера бази.
    • Знищення бази Чорної гвардії, створеної гравцем, зазвичай дає на 10% більше ресурсів, ніж база Чорної гвардії, створена Supercell.
  • Ці бази дають пристойну кількість життя, магми та каменів сили льоду (залежно від рельєфу острова), ресурсів і 1-2 очки перемоги.
    • Якщо ви входите до оперативної групи, вони також мають 25% шансів нагородити один інтел.
    • Якщо ви побудували Лабораторію зброї, вони також мають 8% шансу нагородити модулем прототипу.
  • Кожна база Чорної гвардії має власну структуру оборонних будівель і, іноді, деяких допоміжних будівель. Хоча у багатьох із них є будівлі постачання. Вони підходять для легкого поповнення енергії канонерського човна.
    • Оборонні будівлі не відповідають правилам бази гравців. Наприклад: на деяких базах є 10 бум-гармат, тоді як гравець може мати максимум п’ять.
  • Кожна база має певний макет, але рівні захисту можуть відрізнятися.
    • Це також впливає на рівень XP бази.
    • Деякі варіації основи можуть навіть мати міни або бум-міни, а інші — ні.
  • У міру того як ви перемагаєте все більше і більше баз Чорної гвардії, вони стають все складнішими. Чим більше ви б’єте, тим важче будуть нові.
  • Якщо у вас є племена, які можуть вам допомогти, вони можуть використати своє місцеве ополчення, щоб допомогти вам знищити бази Чорної гвардії в їхньому регіоні. Це відбувається за рахунок отримання лише частки ресурсів, які ви могли б заробити, якби ви знищили його самостійно, якщо не покращите плем’я до рівня 5, а також неможливості отримати прототипні модулі чи камені сили, які перевищують фрагменти.

Друге переможне очко[]

  • Бази Чорної гвардії можуть нараховувати друге очко перемоги, коли їх знищують.
  • Коли ви починаєте гру, ви можете отримати 200 бонусних очок перемоги на базах Чорної гвардії.
  • Шанс виграти друге очко перемоги високий, коли пул із 200 очок перемоги заповнений або майже повний.
  • Чим більше очок перемоги ви отримаєте з цього пулу, тим менший шанс. Це призводить до того, що ви часто отримуєте 2 переможні очки з бази Чорної гвардії на початку гри і рідше, коли ви проходите свій пул із 200.
  • Коли ви отримаєте всі 200 ваших бонусних очок перемоги, ви більше ніколи не зможете отримати 2 очки перемоги з баз Чорної гвардії.
Advertisement