Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach

Опис[]

  • Ці бази є домашніми для інших гравців, тому, на відміну від баз Чорної гвардії, вони мають обмеження щодо типу та кількості оборонних будівель.
  • Доступна здобич залежить від того, скільки ресурсів не було захищено в Сховищі гравця на момент відкриття його бази.
    • Після того, як село було розвідано, ви можете побачити нагороди за ресурси без повторної розвідки, єдиного результату розвідки острова.
    • Кількість здобичі, доступної на базі, не зміниться, поки вона знаходиться на вашій мапі, але дизайн бази гравця може змінитися. З часом рівень гравців на вашій мапі може підвищуватися, будуючи або модернізуючи існуючі будівлі. Це пов’язано з системою підбору матчів на основі очок перемоги.
    • Крім того, нагороди за ресурси найманців залежать від бонусів до здобичі.
  • Подібно до власної бази, найманці можуть мати всі можливі будівлі, які у нього є, однак допоміжні будівлі будуть відтінені червоним кольором, щоб відобразити їхню відданість Чорної гвардії. Ці будівлі включають резиденції, радар, десантні кораблі, канонерський човен, збройову палату та штаб.
  • Вони не гарантовано будуть доступні для атаки за вашим бажанням. Завдяки захисним функціям Boom Beach гравці можуть бути онлайн протягом максимум чотирьох годин без ризику бути атакованими.
    • Будь-який гравець, який спробує атакувати базу, поки його ціль онлайн, отримає повідомлення «Неможливо атакувати! Власник острова в мережі.»
  • На відміну від баз Чорної гвардії, бази найманців не можуть бути знищені ополченням племені.

Поява на мапі[]

  • Коли найманець вторгається на вашу мапу, база представлена інакше, ніж звичайна база Blackguard. Він відображається у вигляді значка рангу цієї особи та числа в нижньому правому куті, що визначає поточний рівень досвіду гравця.
    • Як і у випадку з базами Чорної гвардії, коли острів захоплює найманець, Звільнене село замінюється зображенням червоного штабу.
  • На відміну від баз Чорної гвардії, після того, як найманець вторгся на острів через 22 години, над рівнем досвіду гравця з’явиться жовтий знак оклику. Це сповіщає гравця про те, що база найманців тепер може бути переключена на іншу базу найманців.
    • Щоб вимкнути гравця, просто натисніть на базу, знайдіть кнопку «Знайти нового суперника» та підтвердіть вибір у наступному вікні.

Змагання[]

Основна стаття: Змагальний режим

Вторгнення[]

Основна стаття: Радар#Вторгнення
InvasionChanceMerc

Статистика вторгнень на екрані радара

  • Кожна нова база найманців, яка з’являється на мапі, зніматиме з гравця очко перемоги.
  • На відміну від баз Чорної гвардії, складність яких поступово зростає, коли гравець їх перемагає, вторгнення найманців визначаються кількістю переможних очок, які ви маєте.
  • Щойно ваша межа вторгнення буде досягнута, як зазначено на інформаційному екрані радара, найманці (а також бази Чорної гвардії) перестануть з’являтися на мапі.

Журнал активності[]

  • У журналі «Мої атаки» завойована база найманців буде представлена купою уламків із значком силуету гравця у верхньому правому куті.
    • Подібним чином, невдалі атаки відображатимуть зображення обложеної, але постійної бази з іконкою на тому самому місці.
  • Журнал активності сповістить гравця, коли найманець захопить звільнене село, із зображенням червоного штабу, а також значком гравця у верхньому правому куті.
  • Окрім події «Хаммерман завдає удару у відповідь», захист домашньої бази буде суто результатом спроби найманця завоювати вашу базу.
    • Бази Чорної гвардії не визначають, чи на вас напали чи ні.
    • Див. Захисник.

Цікаві факти[]

  • Кілька досягнень у грі безпосередньо пов’язані з поразкою або захистом від найманців, наприклад Завойовник, Стратег і Паровий коток.
    • Крім того, є досягнення, пов’язані із захопленням ресурсів і отриманням очок перемоги, як-от «Герой війни» та здобич війни для «Залізна Воля».
  • Під час атаки на базу найманців наступальні споруди зникатимуть із доків. Швидше за все, це так, тому що своїм військам було б незручно сидіти й спостерігати за знищенням бази збоку.
  • Під час розвідки баз найманців будівельники іншого гравця з’являтимуться в уніформі Чорної гвардії, однак вони діятимуть так само, як і звичайні будівельники, і бігтимуть до штабу, коли їхню базу атакують.
  • За перемогу над базою найманців, якою володіє гравець, який займає 3-е або вище місце в глобальному рейтингу, ви отримаєте винагороду у вигляді гарантованих кристалів. Перемога над найкращим світовим гравцем призведе до нагороди за замовчуванням у 3 кристали, 2 для гравця, який посідає друге місце, і 1 для третього найвищого рейтингу.
  • Відкривши на мапі хмари, що містять вашу першу базу найманців, ви надали грі можливість включити вашу базу для порівняння з іншими гравцями та атаки.
  • Перемога над базою найманців дає вищі шанси отримати інтел, встановлені на 50%.
  • Острови, на яких розташовані бази найманців, відрізняються від звичайних островів, оскільки на острові буде док, де гравці розміщують свої десантні кораблі.
    • Бази Чорної гвардії можуть з’являтися на базах у стилі найманців випадково, однак база найманців ніколи не вторгнеться на острів, який не має відкритого доку в правому нижньому боці.
Advertisement