Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Battle Orders
Aquote1 Збільшує шкоду та швидкість руху найближчих військ на деякий час. Aquote2

Опис[]

  • Бойові накази — це здатність героя, яку сержант Брік може використовувати в атаках.
  • Це створює велику зону впливу, зосереджену на герої, що на деякий час збільшує потужність шкоди та швидкість руху ваших військ у цій зоні.
  • Кожне використання коштує на 12 більше енергії, ніж попереднє, із початковою вартістю 6 енергії.

Стратегія наступу[]

  • Ця здатність може бути найбільш корисною, коли ваша армія досягає особливо сильно укріпленої території бази. Використовуйте його, щоб допомогти своїй армії швидше знищити небезпечну територію.
  • Використовуйте його під час стрімких атак штабу, щоб збільшити шкоду вашим військам, щоб ви могли швидше знищити штаб.
  • Під час атаки за допомогою димової стратегії Зук візьміть із собою сержанта Бріка, щоб підвищити швидкість атаки та нанести шкоду одразу після розсіювання диму. Тільки будьте обережні під час довгих прогулянок, оскільки сержант Брік швидший за Зуків.
  • Оскільки це не впливає на оборонні здібності військ, аптечки добре працюють із цією здатністю, щоб максимізувати кількість часу, протягом якого уражені війська залишаються живими.
  • Ця здатність може допомогти військам, таким як Зукам, відійти від мінометного снаряда, перш ніж він вдарить.

Статистики

Тривалість
Час
Радіус зони впливу
Радіус тригера
7.5сек 10 клітинок
Рівень
Рівень
Бонус швидкості
Швидкість руху
Бонус пошкодження
Шкода
Вартість оновлення
Токен героя
Час оновлення
Час
Миттєво (лише час)
Діаманти
Необхідний рівень героя
Рівень
1 40% 15% N/A N/A N/A 3
2 42% 17% 8 8год 119 6
3 45% 19% 16 16год 202 10
4 47% 22% 32 1дн 8год 339 14
5 50% 25% 64 2дн 16год 572 18
6 60% 30% 128 5дн 8год 964 23
Кількість пострілів
Очко
Вартість енергії
Канонерський човен
Сукупна вартість енергії
Канонерський човен
1 6 6
2 18 24
3 30 54
4 42 96
5 54 150
Advertisement