Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Bombardier
Aquote1 Бомбардири можуть стріляти з високою точністю з великої відстані, завдаючи величезної шкоди. Їм потрібна додаткова енергія для розгортання, оскільки вони трохи старші (але досвідченіші), ніж більшість військ. Aquote2

Опис[]

  • Бомбардир є десятим військом, розблокованим у грі. Його відкривають після досягнення 21 рівня штабу.
  • Бомбардири мають надзвичайну дальність і високий DPS з жалюгідним здоров'ям.
  • Висадка кожного бомбардира вимагає 1 енергію канонерського човна.

Візуальний вигляд[]

  • Бомбардир постає як старий із сивими вусами й бородою.
  • Він одягнений у зелений жилет із бомбами на спині. Під жилетом його уніформа.
  • Бомбардир носить каску та окуляри на голові.
  • Бомбардир володіє невеликою гарматою, яка була модифікована як палиця, підкріплена тенісним м’ячем під нею.

Стратегія наступу[]

  • Бомбардири схожі на Зуку в тому сенсі, що вони дуже крихкі; більшість засобів захисту будуть здатні перемогти їх не більше ніж кількома ударами. Їхній більший радіус дії дозволяє їм перевершити кулемети та гармати на додаток до вогнеметів, тому жоден із них не повинен становити загрози, якщо вони не розташовані погано.
  • Бомбардири також можуть випереджати снайперські вежі та міномети, але ледве. Якщо більше ніж два бомбардири атакують одну й ту саму снайперську вежу чи міномет, деякі з них, ймовірно, потраплять у зону дії.
  • Бум-гармати та ракетні установки є головною загрозою для відкритих бомбардирів, як і багато прототипів захисту.
  • Ви можете захистити бомбардирів за допомогою танків або важких, які відволікатимуть увагу від оборонних споруд дальньої дії та очищатимуть будь-які міни. Оскільки бомбардири мають хорошу точність, підрозділи, що мчать попереду нього, не ризикують бути враженими.
  • Майте на увазі, що бомбардири мають такі ж недоліки, як і Зуки. Наприклад, використання факелу під час використання бомбардирів із важкими на ракетні установки призведе до переміщення важких у сліпу зону, куди бомбардири не потраплять, таким чином дозволяючи установці вести вогонь по бомбардирам.
  • Бомбардири, як і Зуки, націлюватимуться на активну оборону в радіусі дії, перш ніж націлюватися на допоміжні будівлі, такі як сховища, ядра живлення або генератори щитів.

Оборонна стратегія[]

  • Уникайте розміщення відкритих вогнеметів, кулеметів або гармат на передовій без будь-якого захисту, оскільки бомбардири можуть випередити всі три. Залежно від компонування військового корабля, розміщення їх на краю безпосередньо перед зоною посадки все ще може спрацювати, якщо вони розміщені належним чином.
  • Кілька прототипів захисту можуть добре працювати проти бомбардирів:
    • Шоковий бластер, лазерний промінь, фатальна гармата та захоплювач можуть легко дістатися до бомбардирів. У перших трьох випадках прототип може швидко добити бомбардирів, тоді як захоплювач може звести нанівець перевагу бомбардирів у дальності, підтягнувши їх близько. Однак у випадках, коли бомбардири підтримуються м’ясними щитами, лазерний промінь зазвичай буде єдиним прототипом, який може вразити їх.
    • Гарячий горщик і бум-сюрприз значною мірою несприйнятливі до переваг бомбардира у радіусі дії через їхню природу ховатися, доки вороги не підійдуть близько, і тому також можуть зробити правильний вибір. Однак у випадках, коли бомбардири підтримуються м'ясними щитами, обидва прототипи можуть легко відволіктися.
    • С.І.М.О. є чудовим вибором прототипу для захисту від бомбардирів, оскільки вони будуть націлені на бомбардирів за відсутності створінь або інших відволікаючих факторів із низьким рівнем здоров’я.
    • Зауважте, що бомбардири можуть перевершити дистанцію як мікрохвильовка, так і флотсам-гармата, хоча в останньому випадку смертельна шкода може бути корисною, щоб добити бомбардира, якщо нападник не звертає уваги та немає інших поблизу оборони, щоб зайняти бомбардира.

Відмінності оновлення[]

  • Візуальних змін між рівнями немає, але кожне оновлення збільшує показники здоров’я бомбардира (на 25%), DPS (на 200) і вартість навчання.

Цікаві факти[]

  • Раніше бомбардирів можна було використовувати лише на військових кораблях. Їх було додано для сезону 3. Після закінчення сезону 4 військові кораблі їх можна було використовувати на головному острові.
  • Бомбардир має найвищу дальність з усіх непрототипних військ.
  • Бомбардир наразі є єдиним немеханічним військом, для висадки якого потрібна енергія канонерського човна.
  • Ви можете мати максимум 24 бомбардирів у повному наборі повністю оновлених десантних човнів.
  • Бомбардир і Зука — єдині війська, у яких DPS вище, ніж очок життя на всіх рівнях (без бонусів статуї).
  • Бомбардир і механік — єдині війська, які не мають лапок розблокування, на відміну від усіх інших військ.
  • За мундиром — єфрейтор.

Статистики

Розмір блоку
Ємність військ
Час навчання
Час
Швидкість руху
Швидкість руху
Дальність атаки
Дальність
Швидкість атаки
Постріл
Радіус спалаху
Радіус спалаху
Необхідний рівень штабу
Штаб-квартира
8 15хв

Помірна / 200

Дуже довга / 12 клітинок 2.2сек 1 клітинка 21
Рівень
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
DPS
Шкода
Пошкодження за постріл
Шкода
Вартість навчання
Золото
Вартість дослідження
Золото
Збройова палата
Бойова академія
Час дослідження
Час
Миттєво
Діаманти
Приріст досвіду
Досвід
1 250 1,100 2,420 17,000 N/A 21 N/A N/A N/A
2 300 1,300 2,860 20,000 7,500,000 21 4дн 12год 2,498 103
3 380 1,500 3,300 25,000 7,500,000 22 4дн 14год 2,509 105
4 500 1,700 3,740 30,000 8,000,000 23 4дн 16год 2,603 107
5 600 1,900 4,180 35,000 8,500,000 23 4дн 18год 2,692 110
6 700 2,100 4,620 40,000 9,000,000 25 4дн 20год 2,785 113

Військові кораблі[]

Звання
Рівень
Рівень
Рівень
Розмір резервів
Ємність військ
Оновлювані токени
Оновлюваний токен
Технічний рівень
Досвід
1 1 28 N/A 5
2 2 34 135,500 10
3 3 40 164,000 15
4 4 46 198,500 20
5 5 52 270,000 25
Загалом 768 000 75
Advertisement