Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
BoomSurpriseIII
Aquote1 Потужна 2-зарядна гармата з хорошою дальністю стрільби. Залишається захищеним у підземному бункері, поки вороги не будуть в зоні дії. Aquote2

BoomSurpriseI
BoomSurpriseII
BoomSurpriseIII
Позначка 1 Позначка 2 Позначка 3

Опис[]

  • Бум-сюрприз — це прототип захисту, який можна побудувати в лабораторії зброї.
  • Як і інші прототипи захисту, він триватиме лише обмежений час після розгортання.
  • Бум-сюрприз — це, по суті, гармата з більшим DPS, яка стріляє серією з двох помірних снарядів із короткими перезарядженнями.
  • Як і гарячий горщик, бум-сюрприз здатний ховатися під землею, поки вороги не будуть в зоні дії. Перебуваючи під землею, він невразливий для пошкоджень, і війська будуть діяти так, ніби там не було жодної будівлі. Коли активний і в зоні дії немає ворожих військ, Бум-сюрприз відступить назад у свій бункер через кілька секунд бездіяльності. Однак він може бути приголомшений шоковою бомбою в будь-який час і буде відключений як правило.
  • Бум-сюрприз може націлюватися на два війська одночасно, що дозволяє завдати шкоди обом військам.

Стратегія наступу[]

  • Спочатку не варто використовувати обстріл або артилерію, щоб знищити бум-сюрприз, оскільки цей прототип захисту може ховатися під землею, що робить обстріл неефективним.
  • Бум-сюрприз може завдати значної шкоди важким, танкам і вогневикам. Ви можете уникнути цього, використовуючи шокову бомбу, коли з’являється бум-сюрприз, або використовуйте менші одиниці, оскільки їм буде важко їх знищити.
  • Як і гарячий горщик, бум-сюрприз можна відвернути Створіннями. Використовуйте цю канонерську зброю, а потім артилерію, щоб знищити бум-сюрприз.
  • Завдяки його дещо малому радіусу дії можна обійти цей захист.

Стратегія оборони[]

  • Хоча гарячий горщик має меншу дальність і може завдати шкоди області, бум-сюрприз найкраще використовувати проти сильних людей з високим здоров’ям.
  • Коли проти воїнів, він і горщик однаково ефективні. У той час як гарячий горщик швидко спалює воїнів, бум-сюрприз може швидко знищити їх через сильні пошкодження та швидкість стрільби.
  • Це також дуже хороший вибір проти танків, а також важких. Вони будуть знищені досить швидко, а завдяки хорошій дальності, флангування піддає їм війська довше.
  • Через досить швидке перезарядження та швидкість стрільби він може замінити рокову гармату, якщо не можна погодитися на повільну швидкість стрільби або якщо вона недоступна.

Відмінності оновлення[]

  • У позначці I люк виглядає темно-синім із пунктирним кільцем із світло-блакитних деталей і цифрою «1» у центрі. Основна гармата складається з білої каністри з блакитними панелями спереду, які зсуваються в сторони, відкриваючи два ствола світло-блакитного кольору. Поверх каністри синій верх з металевими ручками.
  • У позначці II люк з’являється з цифрою «2» у центрі і зберігає своє світло-блакитне кільце. Задня частина гармати тепер має синій кожух з хрестом зверху. Стовбури гармати подовжені.
  • У позначці III люк отримує друге штрихове кільце по зовнішньому периметру люка і цифру «3» у центрі. Тепер гармата має крилаті прикраси з боків по обидва боки корпусу.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Дальність
Дальність
Швидкість атаки
Постріл
Тип пошкодження
Тип пошкодження
3x3 9 клітинок 0.25сек між пострілами серією; Час перезарядки 1,5 секунди після 2 пострілів Одиночний
Номер позначки
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
Пошкодження за секунду
Шкода
Пошкодження за удар
Шкода
Вартість оновлення Час будування
Час
Обов’язковий рівень лабораторії зброї
Запобіжники
Силовий стрижень
Шестерні
Складне спорядження
Стержні
Критичний запобіжник
Конденсатори
Польовий конденсатор
1 15,000 1,142 1,000 3 0 3 0 1год 1
2 20,000 1,714 1,500 2 2 6 2 4год 3
3 25,000 2,285 2,000 8 4 0 6 12год 5
Advertisement