Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
LeaderboardIcon

Опис[]

  • Високі результати відображають рейтинг гравців один проти одного.
  • У Boom Beach є два типи високих результатів.
    • Перший, високі результати для одиночної гри, засновані на очках перемоги.
      • Високі результати для одного гравця включають глобальну таблицю лідерів та таблицю лідерів для вашої країни.
      • Ваш список друзів також ранжується за очками перемоги, щоб ви могли бачити, як ви впораєтеся з друзями.
    • Другий, високі бали оперативної групи, базуються на підрахунку очок оперативних груп.
  • Гравці, які досягли вершини глобальної таблиці лідерів для одного гравця, отримують значки досвіду.

Високі результати для одиночної гри[]

  • Найвищі результати Boom Beach оцінюються за кількістю очок перемоги, які мають гравці. Чим більше очок перемоги, тим вище в таблицях лідерів буде гравець.
  • У грі можна переглянути дві основні таблиці лідерів для одного гравця.
    • Першу, глобальну таблицю лідерів, можуть переглядати всі гравці.
    • Другий, локальна таблиця лідерів, призначений лише для вашої країни чи регіону. Його можуть переглядати в грі лише люди з цього регіону.
  • Щоб побачити своє місце в одній із цих таблиць лідерів, ви повинні мати рейтинг 20 000 або вище. 50 найкращих гравців бачать усі, хто бачить цю таблицю лідерів. Однак, якщо ви займаєте 51–20 000 місце, ви також можете переглянути свій рейтинг, а також гравців на дві позиції вище і нижче вас, прокрутивши до низу таблиці лідерів.

Список друзів[]

Friends List
  • Третій список в інтерфейсі високих результатів — це список друзів.
  • Список друзів можна переглянути, лише підключившись до служб, у яких розміщені ваші друзі, наприклад через Facebook і Game Center. Кнопку для підключення до Facebook можна знайти в нижньому правому куті вкладки «Друзі».
  • Окремі друзі організовуються на основі кількості очок перемоги в порядку спадання.
  • Boom Beach використовує кілька способів опису ваших друзів за допомогою цього розширення.
    • Вони включають ім’я гравця в грі, його пронумерований значок досвіду та віце-президента, а також його поточне зображення профілю на Facebook.
    • Крім того, особи описуються на основі позиції Оперативної групи, включаючи назву їхньої поточної Оперативної групи, їхній ранг у зазначеній оперативній групі та емблему Оперативної групи.
  • При натисканні на стовпець кожного друга стають доступними дві кнопки: можливість «Відвідати» базу друзів або «Переглянути оперативну групу». Якщо друг наразі не входить до робочої групи, остання кнопка замінюється кнопкою «Запросити», яка з’явиться в його папці «Вхідні», коли він увійде в систему. Зауважте, що для використання цього «Запрошення» запрошений має бути офіцером, співкерівником або лідером оперативної групи.
  • Друзям, які ще не оновили свій штаб до рівня 6, технічно не заборонено входити в оперативні групи. Їм все ще можна надсилати запрошення за допомогою цієї функції, і вони можуть увійти без оновлення.

Прикрашений значок досвіду[]

  • Будь-який гравець, який займав перше місце в глобальній таблиці лідерів, отримає прикрашений значок рівня досвіду.
  • Чим довше гравець знаходиться у верхній позиції, тим краще буде прикраса.
  • Цей час не скидається. Загальний час гравця вгорі додається разом.
  • Ви можете натиснути на прикрашений значок, щоб побачити, як довго цей гравець утримує перше місце. Він рахується кожну годину.
    • Якщо гравець не перебував на першому місці принаймні годину, час не буде вказано разом із звичайним «Цей гравець досяг світової позиції номер 1».
  • Наразі найвищий вид значка – це дев’ята оздоблена версія з червоним фоном, короною вгорі та внизу та двома золотими мечами, схрещеними позаду.

Зовнішній вигляд значка[]

XPBadgeNormal
Ніколи не був №1
XPBadge1
Досягнув №1
XPBadge2
Був №1 протягом 6 годин
XPBadge3
Був №1 протягом 1 дня
XPBadge4
Був №1 протягом 3 днів
XPBadge5
Був №1 протягом 7 днів
XPBadge6
Був №1 протягом 14 днів
XPBadge7
Був №1 протягом 28 днів
XPBadge8
Був №1 протягом 56 днів
XPBadge9
Був №1 протягом 83 днів

Високі результати оперативної групи[]

  • Високі результати оперативної групи базуються на очках сили.
  • Високі результати Оперативної групи мають 4 підрозділи. Для кожного розміру оперативної групи є один відділ.
  • Ви можете прокрутити до нижньої частини таблиці лідерів розміру вашої оперативної групи, щоб побачити, де ви займаєтеся так само, як і в таблицях лідерів для одного гравця.
  • Немає таблиць лідерів регіональних робочих груп. Всі вони глобальні.

Цікаві факти[]

  • Поразка над Базою найманців, що належить гравцеві з 3-м або вищим рейтингом у світі, призведе до нагороди найкращого гравця у вигляді гарантованих кристалів:
    • Перемога над гравцем, що займає 1 місце, нагороджує 3 кристалами.
    • Перемогти гравця, що займає 2-е місце, надається 2 кристали.
    • Переміг гравця, який займає 3-е місце, отримує 1 кристал.
Advertisement