Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
HotPotIII
Aquote1 Потужний вогнемет із покращеною дальністю дії. Залишається захищеним у підземному бункері, поки вороги не будуть в зоні дії. Aquote2

HotPotI
HotPotII
HotPotIII
Позначка 1 Позначка 2 Позначка 3

Опис[]

  • Гарячий горщик — це прототип захисту, створений у лабораторії зброї.
  • Як і всі засоби захисту прототипів, він триватиме лише певний час після того, як буде розміщено на вашій базі.
  • Гарячий горщик, по суті, є вогнеметом із трохи збільшеною дальністю стрільби та набагато більшою шкодою, а також зі стандартним високим рівнем здоров’я, який мають усі засоби захисту прототипів. У порівнянні з іншими прототипами захисту, у гарячого горщика найменше здоров’я серед них.
  • Гарячий горщик має особливу функцію: він буде залишатися під землею, поки ворожі війська не потраплять у зону дії. Перебуваючи під землею, він невразливий для пошкоджень, і війська будуть діяти так, ніби там не було жодної будівлі. Коли активний і в зоні дії немає ворожих військ, він відступить назад у свій бункер через кілька секунд бездіяльності.
  • Війська, атаковані ним, будуть безперервно горіти протягом кількох секунд, отримуючи незначні пошкодження.

Наступальна стратегія[]

  • Через дуже високу шкоду, для боротьби з цим захистом найкраще підходять одиниці з високим рівнем здоров’я, такі як вогневики, у парі з одиницями, які завдають шкоди, такими як Зуки.
  • Його відносно короткий діапазон означає, що можна повністю уникнути горщика, вибравши інший маршрут або обходячи його збоку. Якщо він розташований з одного боку штабу, більшість військ можуть атакувати штаб з іншого боку без втручання з боку горщика.
  • Якщо ви використовуєте війська зі слабким здоров’ям, такі як стрілки або воїни, обов’язково використовуйте шокові бомби, щоб мінімізувати шкоду, яку вони можуть завдати вашій армії. Збереження енергії канонерського човна для цієї мети є першорядним; це може означати всю різницю в нападі.
  • Після того, як «Гарячий горщик» з’являється, є невелике віконце, де воно не горить. У цей період часу його можна шокувати, дозволяючи військам обстрілювати його без помсти з його боку. Однак це вимагає очікування моменту, коли він активується, або швидкої реакції, щоб мінімізувати шкоду.
  • Якщо ви його шокуєте, поки він відкритий, він не зможе відступити, поки шок не зникне. Це сприятливий час для використання артилерії та обстрілу, щоб пошкодити або знищити оборону.
    • Якщо ви вирішите не реагувати швидко на гарячий горщик, гарною ідеєю є виставляти його за допомогою Створінь з подальшим постійним його шокуванням. Оскільки шокові бомби дорогі, ви повинні його відкривати лише тоді, коли ваші війська близькі до його активації.
    • Ви можете шокувати його, коли він знаходиться всередині свого бункера, щоб запобігти його виникненню. Однак це не завжди рекомендується, оскільки це може виявитися проблематичним, якщо війська опиняться на вершині бункера, коли він неактивний.
    • Однак це може бути невід'ємною частиною атаки димових воїнів, оскільки горщик не матиме можливості стріляти, поки воїни знищують свою ціль.
  • Зняти оборону за допомогою гарнітурної зброї, хоча це можливо, не завжди рекомендується. Для того, щоб виявити оборону, необхідно використовувати створінь, після чого їх потрібно знищити протягом кількох секунд, інакше вони відступлять у свій бункер, знищуючи будь-яку зброю, кинуту на люк.
  • Дуже дальні війська, такі як гренадери, можуть випередити цю оборону, поки вона активна. Однак, якщо оборона відступить, поки поблизу немає інших будівель, які могли б привернути увагу цих військ, війська просунуться вперед і, можливо, в зону Гарячого горщика, де вони будуть негайно розтоплені.
    • Гравець може використовувати шокову бомбу, щоб зупинити відступ.
    • Однак важливо зазначити, що якщо «Гарячий горщик» підключений до штаб-квартири, то «Гренадери» природно обігнать «Гарячий горщик» і не зашкодять запуску захисту, доки не буде розгорнуто факел, щоб змінити їх розташування.

Стратегія оборони[]

  • Гарячий горщик дуже добре працює проти масової піхоти, оскільки всі вони знищуються менш ніж за 2 секунди. Таким чином, його слід розмістити подалі від інших засобів захисту від пошкодження області, щоб запобігти їхньому шоку від однієї шокової бомби.
    • Це особливо помітно під час події Хаммерман завдає удару у відповідь, коли завжди використовується масова піхота.
  • Захищаючись від димових воїнів, розташуйте Гарячий горщик якомога далі від вогнеметів та інших важливих засобів захисту, таких як ракетна установка, щоб їх усіх не можна було вразити однією шоковою бомбою.
  • Він добре працює із захоплювачем. Відносно високий збиток від нього швидко знищить притягнутий загін.
    • Однак це може перешкодити його відступу всередину свого бункера, відкривши його для пошкодження зброї канонерської човни, оскільки горщик буде періодично обстрілювати війська, яких тягнуть.

Відмінності версій[]

  • У позначці I люк виглядає суцільним червоним. Вогнемет всередині виглядає як червона каністра з одним стволом і синім пілотним світлом.
  • У позначці II на люку з'являється символ білого полум'я. Вогнемет всередині має посилений ствол.
  • У позначці III люк отримує білу смугу в центрі разом із полум’ям. Вогнемет всередині отримує маленький білий квадрат на ньому з чотирма відокремленими кутами. Ззаду додається велика газова каністра з блакитною рідиною.

Цікаві факти[]

  • Вогонь Гарячого горщика блакитно-фіолетовий, у порівнянні з червонувато-помаранчевим у звичайного вогнемету.
    • Це може бути пов’язано з тим, що вони використовують інше джерело палива, про що свідчить синя рідина на задній панелі позначки III горщика.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Дальність
Дальність
Швидкість атаки
Постріл
Тип пошкодження
Тип пошкодження
Радіус спалаху
Радіус спалаху
Особливі здібності
Особливий
3x3 8.5 клітинок 0.15сек Спалах 2 клітинок Продовжує горіти одиниці протягом 5 секунд після того, як вони отримали від нього пошкодження.^
Рівень
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
Пошкодження за секунду
Шкода
Дод. горіння*
Шкода
Загальні залишкові пошкодження від опіків
Шкода
Вартість побудови Час побудови
Час
Обов’язковий рівень лабораторії зброї
Запобіжники
Силовий стрижень
Шестерні
Складне спорядження
Стержні
Критичний запобіжник
Конденсатори
Польовий конденсатор
1 10,000 600 100 500 0 3 3 0 1год 2
2 15,000 1,020 170 850 3 3 3 3 4год 3
3 20,000 1,440 240 1,200 6 6 3 3 12год 4

*Гарячий горщик завдає як «звичайну» шкоду, так і пошкодження від опіку одночасно, поки вона активна. «Звичайна» шкода дорівнює п'ятикратному дод. горінню. Коли ви поєднуєте «звичайний» DPS і Burn DPS, ви отримуєте DPS, який отримують війська під час удару Hot Pot.

^Вороги продовжуватимуть отримувати пошкодження від опіків протягом 5 секунд після того, як їх атакує гарячий горщик. У стовпці «Загальна залишкова шкода від опіку» відображається загальна шкода, завдана протягом цих 5 секунд.

Advertisement