Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
ShieldGeneratorIII
Aquote1 Створює силове поле навколо штабу, яке захищає його від пошкоджень. Якщо генератор зруйнований, щит розсіюється. Aquote2

ShieldGeneratorI
ShieldGeneratorII
ShieldGeneratorIII
Позначка 1 Позначка 2 Позначка 3

Опис[]

  • Генератор щитів — це прототип захисту, створений у лабораторії зброї.
  • Як і всі засоби захисту прототипів, він триватиме лише певний час після розміщення на вашій базі.
  • При розміщенні в будь-якому місці на базі Генератор щитів створює щит навколо штаб-квартири або силового ядра, ефективно збільшуючи його здоров’я на відсоток, як крижана статуя.
  • Правило шкоди штабу не поширюється на щит, натомість завдає шкоди безпосередньо штабу.
  • Щоб вимкнути щит, ви можете або знищити генератор, або атакувати його безпосередньо на штаб-квартиру чи ядро.
    • Знищення щита без руйнування генератора також знищить генератор.
  • Використання шокової бомби на генераторі щитів або на щиті не має ефекту.
  • На базах в операції «Дуплексність» з двома живильними ядрами, щитові генератори можуть бути підключені до одного або обох ядер живлення. Проводка щитового генератора показує, до якого(их) живлення(ів) він підключений:
    • Якщо щитовий генератор підключений лише до одного живлення, він веде себе нормально, як будь-який генератор щитів, розміщений на базі лише з однією центральною будівлею.
    • Якщо щитовий генератор підключений до обох живильних жил, застосовуються деякі спеціальні правила:
      • Якщо щит на одному з Силових ядер знищено, здоров'я генератора щита зменшується до половини; знищення щита іншого енергетичного ядра призводить до руйнування генератора щитів.
      • Якщо сам генератор щитів знищено, його щит знімається з обох силових ядер.

Стратегія наступу[]

  • Цей прототип захисту є прямою протилежністю стратегіям нападу штаб-квартири, як-от Димові воїни і Димові Важкі-Зука, тому, швидше за все, було б найкраще використовувати стратегію, яка пробивається через базу. Навпаки, стратегії, які пробиваються крізь базу, зазнають меншого впливу, особливо якщо немає інших загрозливих прототипів захисту, оскільки зловмисник або зрівняє генератор разом із рештою бази, або зосередить свою армію на швидкому знищенні щита, причому правило шкоди штабу підвищує ефективність таких підходів.
  • Якщо ви все-таки вирішите використати Димові воїни, використовувати їх для знищення генератора щитів перед тим, як відправитися в штаб, зазвичай є гарною ідеєю. Закиньте воїнів до генератора під прикриттям димових завіс, а коли димова завіса зникне, дозвольте воїнам знищити генератор, а потім швидко піднесіть їх до іншої будівлі та знову покрийте їх димом, перш ніж йти до штабу.
    • При цьому дуже важливий час. Обов’язково знайте, скільки разів воїнам доведеться вдарити генератор, щоб знищити його, щоб ви були готові знову прикрити їх відразу після знищення генератора.
    • Збережіть свої шокові бомби та створіння на час, коли воїни атакують штаб. Більшість воїнів повинні бути в змозі пережити той короткий час, коли вони руйнують генератор.
    • Це можна зробити двічі, якщо є два генератори, але витрати на енергію будуть складатися з усіх додаткових димових завіс та факелів. Обов’язково збережіть достатньо енергії для атаки на штаб.
    • Це може бути набагато складніше або неможливо, якщо ви використовуєте Димові Важкі-Зука, оскільки багато Зуків, швидше за все, загинуть без відволікання, наданого Створіннями та Шоковими бомбами, які необхідні під час атаки на штаб-квартиру.
  • Генератори щитів, захищені лише декількома засобами захисту, можуть бути знищені за допомогою артилерії та обстрілу на захисті, що їх охороняє, перш ніж відправити створінь, щоб добити їх.

Стратегія оборони[]

  • Розміщення генератора важливе; незахищений генератор щитів може бути легко вилучений будь-яким військом, витрачаючи щит навколо штабу. Захистіть його якомога сильніше, щоб не дати ворожим гравцям легко вимкнути щит.
  • Розміщення генератора позаду штабу може ускладнити військам відключення щита перед нападом на штаб.
  • Якщо зловмисник вирішить не атакувати генератор щита, а натомість вирішить зникнути в захищеному штабі, генератор щита надасть вашому захисту багато додаткового часу, що може мати вирішальне значення для успішного захисту. Це може бути менш ефективним, якщо зловмисник вирішить пройти грубою силою, оскільки це зазвичай залишає сам генератор відкритим або фактично зводить нанівець захист, який він забезпечує.
  • Якщо ви вирішили мати більше одного генератора щитів одночасно, поширте їх якомога більше, щоб зловмисники не могли легко знищити їх усіх.

Відмінності версій[]

  • У позначці I генератор щитів — це світло-блакитна машина з чорною верхньою частиною, яка має скляний купол, що містить електричну котушку на одному кінці.
  • У позначці II у верхній частині пристрою є другий скляний купол, який містить ще одну електричну котушку на протилежному кінці.
  • У позначці III генератор щитів складається з двох генераторів щитів позначки II, розміщених поруч один з одним.

Цікаві факти[]

  • Генератор щитів позначки III виглядає як два генератори щитів позначки II, розміщені поруч один з одним. Проте генератор щитів позначки III покращує здоров’я штаб-квартири на 150%, тоді як дві марки II покращують його на 200%.
  • Поліпшення здоров’я генератора щитів і крижаної статуї є множинними; Міцність щита – це його відсоткове значення штаб-квартири, підсиленої льодом. Це на відміну від підсилювача пошкоджень, чиї покращення шкоди та крижаної статуї є додатковими.
  • Кілька генераторів щитів мають адитивний ефект до щита, тобто дві позначки III створять щит на 300% здоров’я штабу, підсиленого льодом.
  • На відміну від інших оборонних будівель і прототипів захисту, генератор можна сховати за перешкодами, не роблячи їх прозорими. Однак чорний кабель, який з’єднує генератор зі штабом, часто його видає.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Особливі здібності
Особливий
3x3 Створює щит навколо штаб-квартири, силового ядра або мега-ядра
Номер позначки
Рівень
Здоров'я генератора
Здоров'я
Міцність щита
Захист
Вартість побудови Час побудови
Час
Обов’язковий рівень лабораторії зброї
Запобіжники
Силовий стрижень
Шестерні
Складне спорядження
Стержні
Критичний запобіжник
Конденсатори
Польовий конденсатор
1 20,000 50% 0 3 3 0 1год 1
2 27,500 100% 6 3 0 3 4год 3
3 35,000 150% 9 0 3 6 12год 5
Advertisement