Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
SmokeScreen
Aquote1 Сховайте свої війська на полі бою за допомогою димової завіси. Вороги не зможуть стріляти у війська всередині диму, але війська всередині також не можуть стріляти. Aquote2

Опис[]

  • Димова завіса є шостою зброєю, розблокованою для канонерського човна на рівні штабу 14.
  • Війська можуть ходити в Димовій завісі без атаки, але вони не можуть атакувати.
    • Медики, доктор Каван і кришталеві створіння все ще можуть зцілювати інші війська.

Стратегія наступу[]

  • Димові завіси можна використовувати для захисту військ, як-от зуки, які потрапляють під вогонь із небезпечних для них оборонних споруд, або для захисту військ, які поспішають до штабу.
  • Хороша стратегія — «Воїни», «Димові завіси» та «Факел».
    • Використовуйте димові завіси, щоб захистити воїнів, спрямовуючи їх до штабу за допомогою факелу.
    • На вищих рівнях або для операцій можна використовувати зуків із димовими завісами. Він працює так само, як із воїнами, але вони мають набагато більший вихід шкоди.
  • Якщо ваші війська починають неефективно розподілятися під час атаки (наприклад, один танк підійде до гармати), але ви не хочете переміщати їх усіх за допомогою ракетної ракети, це може бути корисним, щоб прикрити війська, яким загрожує зникнення. з димовою завісою, доки інші ваші війська не зможуть їх підтримати.
  • Наявність проміжків між вашими димовими завісами – це нормально, тому що війська все ще будуть вкриті димом протягом приблизно півсекунди після того, як вони залишать його.
  • Димова завіса корисна для наближення до оборони, до якої ви не можете легко дістатися, щоб вас не помітили інші оборони (наприклад, дістатися до далекої ракетниці, коли на шляху є два вогнемети).
    • Це здебільшого корисно під час операцій, коли вам потрібно зняти певний захист.
  • Коли ваші війська просуваються до оборони, яка є небезпечною для вашої стратегії (наприклад, танки до гармати), димову завісу можна замінити іншою зброєю канонерського човна та використовувати для прикриття ваших військ, доки вони не підійдуть достатньо близько та не будуть готові стріляти по них. Питання захисту. Після того, як воно пройде, усі війська атакуватимуть одразу, швидко знищуючи ціль. Це особливо добре працює під час використання танків, оскільки вони мають високу шкоду за постріл, а їхні постріли доносяться до цілі досить швидко, тому вони не повинні бути вражені захистом, перш ніж знищити його — це найкраще працює, якщо захист має обертову вежу ( наприклад, гармата), спрямована таким чином, що їй доведеться обертатися, щоб вести вогонь по ваших військах; Таким чином, є кращий шанс, що захист буде знищено до того, як він вистрілить.
    • Зауважте, що засоби захисту з вищою скорострільністю, такі як вогнемети, все ще можуть атакувати ваші війська, перш ніж вони будуть знищені; однак ці захисні механізми, ймовірно, будуть знищені, перш ніж вони зможуть завдати значної шкоди (якщо тільки це не матч, наприклад Стрільці проти Вогнемета).
  • Димова завіса не перешкоджатиме нормальному функціонуванню С.І.М.О., мікрохвильовок, мін, бум-мін або шокових мін. Для інших засобів захисту снаряди, випущені перед розгортанням димової завіси, все одно влучатимуть, і засоби захисту також можуть ненавмисно вразити ваших військ, якщо вони мають пошкодження від бризок.
  • Якщо ви вирішите відступити, використовуйте димові завіси на своїх військах, щоб запобігти їх пошкодженню, поки вони біжать до десантного човна, щоб мінімізувати втрати.
  • Якщо військо має низький рівень здоров’я і його вражає захист(и), помістіть на нього димову завісу, щоб захист(и) змінив ціль/перестав націлюватися на нього.

Відмінності оновлення[]

  • Чим вищий рівень, тим довше він триває. Кожне оновлення збільшує тривалість димової завіси на 1 секунду.
  • Візуальних відмінностей не має.

Цікаві факти[]

  • Димова завіса скидає час відновлення атаки військ; отже, коли димова завіса зникає, усі війська, які були під нею, атакуватимуть синхронно.
  • Димові завіси роками використовувалися як у сухопутній, так і у морській війні з різними цілями.

Статистики

Радіус
4.3 клітинок
Рівень
Рівень
Тривалість
Час
Вартість дослідження
Золото
Збройова палата
Бойова академія
Час дослідження
Час
Митєво
Діаманти
Приріст досвіду
Досвід
1 8сек N/A N/A N/A N/A N/A
2 9сек 1,350,000 14 1дн 8год 807 61
3 10сек 1,950,000 15 1дн 11год 976 64
4 11сек 2,250,000 16 1дн 11год 1,044 64
5 12сек 3,000,000 17 1дн 16год 1,242 68
6 13сек 3,800,000 18 1дн 17год 1,407 69
7 14сек 4,600,000 24 1дн 18год 1,566 70
8 15сек 5,400,000 25 1дн 19год 1,717 71
Кількість пострілів Вартість енергії
Канонерський човен
Сукупна вартість енергії
Канонерський човен
1 2 2
2 3 5
3 4 9
4 5 14
5 6 20
6 7 27
7 8 35
8 9 44
9 10 54
10 11 65

Військові кораблі[]

Звання
Рівень
Рівень
Рівень
Оновлювані токени
Оновлюваний токен
Рівень дерева
Досвід
1 1 N/A 5
2 2 123,000 10
3 4 149,000 15
4 5 163,500 20
5 6 180,000 25
Загалом 615 500 75

Галерея[]

Advertisement