Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Terror4
Aquote1 Я Доктор Ті, найвидатніший злий геній нашого часу! Очевидно, я також набагато розумніший за вас. Aquote2

Основна інформація[]

  • Доктор Т — божевільний учений, який керує проєктом озброєння артефактів Чорної гвардії. Більшість часу він зайнятий проведенням злих експериментів, але час від часу він вторгається на Архіпелаг, щоб поневолити невинних жителів острова.
  • Доктор Т — це подія, яка відбувається чотири рази кожні сім днів, двічі на тропічній базі та двічі на вулканічній базі.
  • Ця подія вмикається, коли ви перемагаєте його першу базу, яка є рівнем 10. Після цього щовівторка та щосуботи на острові переможеної бази з’являтиметься завдання тропічного доктора Т. Випробування вулкана доктора Ті буде розблоковано після поразки його вулканічної бази, що є рівнем 20. Випробування вулкана доктора Ті з’являтиметься щосереди та щонеділі.
  • Бази Доктора Т складаються з ряду будівель NPC, шахт, бум-шахт, ударних шахт, статуй і засобів захисту на різних рівнях, але всі використані засоби захисту такі самі, як і ті, що доступні гравцям; єдина відмінність полягає в тому, що кількість конкретного захисту не обмежена. У випадку статуй на кожній базі Доктора Т може з’явитися до двох крижаних статуй з необмеженим приростом: одна збільшує здоров’я будівлі, інша збільшує шкоду захисній будівлі. Це тому, що інші елементи статуй не мають сенсу в базах NPC, і кілька статуй кожного типу витрачатимуть простір.
    • Крижані статуї починають з’являтися на етапі 3 в обох подіях, щоб зробити це складніше.
  • Базові макети в події змінюють кожну подію, але однакові для всіх.
  • За перемогу над базою Доктором Т ви отримаєте золото, дерево, камінь, залізо, камені темної сили та (якщо доступний прототип загону) протокени в якості винагороди.
  • Бази доктора Ті можуть постачати камені темної сили. Це єдиний спосіб отримати цей тип каменю сили, окрім щоденних нагородних очок перемоги на човні та занурень на підводному човні. Вам гарантовано принаймні один камінь темної сили з кожного переможеного етапу Доктора Т.
  • Якщо ви успішно подолали етап події Доктора Ті, оновлена база Доктора Ті з’явиться одразу після. Новий рівень забезпечує підвищений рівень складності за рахунок більшої загальної кількості оборонних будівель, вищих рівнів оборонних будівель та/або міцніших крижаних статуй.
    • На відміну від поразки ресурсної бази, новий етап не обов’язково є прямим оновленням попереднього етапу. Наприклад, можливо, що в одній і тій самій події етап 2 має три бум- гармати, а етап 3 — лише одну.
  • Острів Доктора Т, відомий як Тропічна база, з’являється кожні три дні та починається з 9 рівня, складність якого поступово зростає, що робить цю подію легшою для гравців нижчого рівня. Ця подія в просторіччі відома як тропічний доктор Т.
  • Острів Доктора Т, відомий як База Вулкана, з’являється кожні три дні та починається з 21 рівня, після чого складність поступово зростає. Ця подія має набагато більше будівель, що робить її кращою для отримання великої кількості темних каменів сили. Ця подія в просторіччі відома як вулканічний доктор Т.

Події[]

  • Доктор Т з’являється 4 рази в кожному 7-денному циклі подій, а Вулканічний Доктор Т завжди слідує за Тропічним доктором Т. Перегляньте цикл подій тут.
  • Доктор Т з’явиться о 8 ранку за Гринвічем і зникне через 24 години після появи, якщо ви не перемогли його до цього часу.
  • Після завершення етапу 7 або закінчення 24 годин подія Доктора Т. завершується до наступної події. Бази Доктора Т. скидаються після кожної події. Наприклад, якщо в одній події ви досягли етапу 3 протягом 24 годин, ви завжди повертатиметеся до етапу 1 для наступної події.
  • Доктор Т. щомісяця запускатиме спеціальну подію для всіх гравців штабу 7 і вище.

Цитати[]

  • «Я Доктор Ті, найвидатніший злий геній нашого часу! Очевидно, я також набагато розумніший за вас.» — Коли гравець вперше відкриває острів доктора Т. рівня 10.
  • «Ви можете думати, що виграли, але на вас чекає сюрприз. О так, я знаю! Я справді зовсім божевільний! Без розуму від турелей і черепах. Але розумний! Розумніший за вас!» — Після перемоги над островом 10 рівня доктора Т.
  • «Ласкаво просимо на мій вулканічний острів, де все органічно! Мухахахаха! Органічний!» — Коли гравець вперше відкриває острів вулкана доктора Т. рівня 20.
  • «Бити мене? Швидше оселедцем зрубаєш наймогутніше дерево в лісі! Ти тільки чекай! Ви не уявляєте, яке божевілля буде тут, у джунглях доктора Т.!» — Коли гравець перемагає вулканічний острів доктора Т рівня 20.
  • «Ласкаво просимо до мого експерименту із самовідтворюваною розумною зброєю!» — Після того, як гравець знищить першу базу події тропічного доктора Т.
  • «Цей вулкан, можливо, дрімає, але мої вежі плюють вогнем на ваші мізерні війська!» — Після того, як гравець знищить першу базу події вулканічного доктора Т.
  • «Цього разу ти мене переміг, але я повернуся! Прогноз на цей тиждень – вогонь і сталь!» — Після того, як гравець переможе фінальну стадію тропічної події доктора Т.
  • «Прогноз на цей тиждень – гарячий слід!» — Після того, як гравець переміг останній етап події вулканічного доктора Ті.
  • «Вітаю! Найбільший лиходій з усіх повертається знову… з оновленою версією мого найжахливішого творіння. Немає потреби ставати… роздратованим; У вас немає трофеїв; Мій МЕГА КРАБ про це переконається!» — Коли починається подія мегакраба.
  • Після поразки на етапі мегакраба з’являється одна з таких цитат:
    • «Не надто захоплюйтеся. Такий результат був очікуваним.»
    • «Вам просто пощастило. Насолоджуйтесь, поки можете.»
    • «Я думаю, що мені потрібно повернути деякі ручки, щоб збільшити кількість зла.»
    • «Моїм прислужникам потрібен мутаген. Я думаю, що вони трохи під погодою.»
    • «Досить відволікатися. Я бачу, що ви намагаєтеся зробити. Це не спрацює.»
    • «Ви робите це лише заради трофеїв, чи не так?»
    • «Припиніть все підривати! Мої витрати на прибирання зашкалюють!»
    • «Що потрібно, щоб ти пішов геть назавжди?»
    • «Чому б вам замість цього не атакувати лейтенанта Грампі?»
    • «ПРИМЕНШЕ У МЕНЕ Є ГІГАНТСЬКІ ФІОЛЕТОВІ ЩІПЦІ!»
    • «Ти повільно мене злиш. Ти цього хочеш?»
    • «Мені потрібні ці мутагенні чани для моїх експериментів! Припиніть все руйнувати!»
    • «Ви б зупинилися, якби я сказав вам, що чани повні бутербродів?»
    • «Як мій гороскоп може бути настільки неправильним? Я маю відчути славну перемогу!»
    • «Мені здавалося, що цього разу я справді все зрозумів. Драти!»

Цікаві факти[]

  • Ви не отримуєте переможних очок за успішну перемогу над базою доктора Т.
    • Хоча вторгнення доктора Т забирає одне з ваших звільнених сіл і впливає на ваші шанси на отримання нових вторгнень, він не бере очко перемоги, коли прибуває, і не повертає його, коли йде або зазнає поразки.
  • Винагорода залежить від вартості деревини. Камінь становить 2/3 дерева; Залізо становить 1/3 дерева; а золото в 1,5 рази більше деревини плюс вартість атаки вашого рівня досвіду.
    • Нагорода «Вуд» бази «n»-го доктора Т становить , а винагорода «Вуд» бази «n»-го вулкана становить . Дивіться діаграму нижче.
  • Перемога над базою доктора Т завжди гарантує Камінь сили.
    • Перемога на стадіях 6 і 7 будь-якої з баз доктора Т завжди буде нагородою принаймні 1 темним кристалом кожна.
  • Незважаючи на те, що вулканічні бази доктора Т. розташовані на вулканічному острові, вони ніколи не дають каменів сили магми.
  • Поразка наступних баз Хаммермана (наприклад, рівня 25, рівня 30 тощо) наразі не дає додаткових викликів доктору Т.
  • Епічний звук перемоги, який відрізняється від звичайного звуку перемоги, відтворюватиметься після проходження етапів 6 і 7 його баз.
  • Є досягнення під назвою «Доктор Т», яке дає загалом 310 діамантів після знищення баз доктора Т 1000 разів.

Статистики

Тропічна база
Етап Рівень досвіду Золота винагорода^
Золото
Деревна нагорода
Дерево
Кам'яна нагорода
Камінь
Залізна нагорода
Залізо
Камені з гарантованою силою^^ Нагорода протокеном
1 9 22,500 15,000 10,000 5,000 Icon artifact common purple 15
3 31 79,500 53,000 35,333 17,666 Icon artifact rare purple 25
6 60 210,000 140,000 93,333 46,666 Icon artifact epic purple 40
Загалом луту 903,000 602,000 401,332 200,664 Icon artifact common purple4 Icon artifact rare purple1 Icon artifact epic purple2 210
Вулканічна база
Етап Рівень досвіду Золота винагорода^
Золото
Деревна нагорода
Дерево
Кам'яна нагорода
Камінь
Залізна нагорода
Залізо
Total Loot 1,134,000 756,000 504,000 252,000 Icon artifact common purple3 Icon artifact rare purple2 Icon artifact epic purple2 385

^a — ваша вартість атаки. Він додається до вашої золотої нагороди, тому також збільшується статуями нагороди за ресурси.
^^У штабі доктора Т гарантовано випадає камінь сили після знищення, і ви маєте додаткові шанси отримати більше каменів сили зі звичайного шансу, який пояснюється на сторінці каменю сили.

Advertisement