Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Iron Will
Aquote1 На деякий час зменшує шкоду, завдану військам поблизу. Aquote2

Опис[]

  • Залізна воля — це здатність героя, яку сержант Брік може використовувати в атаках.
  • Це створює велику зону впливу, зосереджену на герої, що на деякий час зменшує шкоду, яку отримують ваші війська.
  • Кожне використання коштує на 12 більше енергії, ніж попереднє, із початковою вартістю 6 енергії.

Стратегія наступу[]

  • Спробуйте зберегти здатність, коли ваші війська наближаються до частини бази з основною масою оборонних будівель, щоб отримати максимальну віддачу від здатності, оскільки її вартість енергії різко зростає після кожного використання.
  • Використовуйте його, щоб зменшити шкоду від башт із великим ушкодженням, як-от бум-гармата. Це може означати різницю в кілька ударів, виграючи час, щоб знищити вежу.
    • Проте, якщо ви використовуєте масову піхоту, найкраще зберегти її для захисту від бризок, оскільки гармати та бум-гармати все одно знищать їх одним пострілом навіть із зменшенням шкоди.
  • Його можна використовувати, щоб допомогти слабшим військам, таким як Стрільці та Зуки, проходити крізь міни з меншими пошкодженнями, а також зробити їх більш стійкими до кулеметів і вогнеметів.

Цікаві факти[]

  • Ця здатність героя має ту саму назву, що й досягнення.
  • На піктограмі цієї здібності зображено відзнаку сержанта, що вказує на звання сержанта користувача. Щит і шеврони, спрямовані вниз, вказують на зменшення шкоди.

Статистики

Радіус зони впливу
Тривалість
Час
10 клітинок 7.5сек
Рівень
Рівень
Зменшення шкоди
Захист
Вартість оновлення
Токен героя
Час оновлення
Час
Миттєво (лише час)
Діаманти
Необхідний рівень героя
Рівень
1 50% N/A N/A N/A 2
2 53% 8 8год 119 4
3 55% 16 16год 202 9
4 57% 32 1дн 8год 339 13
5 60% 64 2дн 16год 572 17
6 68% 128 5дн 8год 964 19
Кількість пострілів
Очко
Вартість енергії
Канонерський човен
Сукупна вартість енергії
Канонерський човен
1 6 6
2 18 24
3 30 54
4 42 96
5 54 150
Advertisement