Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
DefendingTop

Опис[]

  • Захист — це коли ви намагаєтеся зупинити вторгнення ворожих військ за допомогою своїх оборонних будівель.
  • Захист відбувається, коли вашу базу атакує інший гравець.
  • Щоб успішно захистити свою базу, ви повинні запобігти знищенню зловмисника штаб-квартири вашої бази або форпосту вашої ресурсної бази.
    • Це можна досягти трьома способами: знищити всі війська противника, залишивши небагато, щоб нападник не встиг знищити штаб або форпост до закінчення часу, або змусивши нападника відступити.
  • Захист домашньої бази може принести вам інтел і діаманти.
  • Якщо зловмиснику вдасться знищити вашу домашню базу, ви втратите очко перемоги та всі ресурси, які не були захищені вашим сховищем.
  • Якщо зловмиснику вдасться знищити вашу Базу Ресурсів, ви втратите Очко Перемоги та всі незібрані Ресурси, які були на цій Базі Ресурсів.

Коли може статися захист[]

AttackabilityCountdown

Зворотний відлік, який з'являється після 3 годин 30 хвилин онлайн в день (зворотний відлік починається з 30 секунд)

  • Захист можливий лише тоді, коли ви в автономному режимі.
    • Винятком з цього правила є випадки, коли ви грали більше 4 годин за один день. Після цього ви все одно зможете грати в звичайному режимі, але вас можуть вигнати офлайн і атакувати в будь-який момент, якщо ви не атакуєте базу. Після завершення захисту можна повернутися до гри.
    • За 30 хвилин до того, як ви досягнете 4-годинного ліміту, біля вашого діамантового лічильника з’явиться червоний таймер зворотного відліку, який сповіщає вас про це. Після досягнення з’являється інший червоний таймер зворотного відліку, який відображає період перерви, коли на вас можуть атакувати, коли ви в мережі. Цей таймер буде активним до кінця дня і завершиться одночасно з подією цього дня.
  • Немає «кулдауну» чи «щита», який захищає вашу базу після захисту, тому, поки на мапи є гравці з вашою базою, вас можуть знову атакувати.

Піддавшись нападу[]

UnderAttack

Повідомлення відображається під час спроби ввійти під час атаки на вашу домашню базу

  • Ви не можете побачити результат захисту, поки атака не закінчиться. До цього часу з’явиться повідомлення, і гравець не зможе взаємодіяти з грою.
  • Якщо ваша база переживе напад, нічого не втрачено.
  • Якщо захист вашої бази не зможе запобігти знищенню штабу вашої бази, ви втратите одне очко перемоги та всі ресурси, які не були захищені вашим сховищем.
    • Якщо ваша База Ресурсів завойована, ви втрачаєте контроль над нею, будь-якими незібраними Ресурсами з цієї Бази Ресурсів і Очко Перемоги.
  • Під час входу після захисту, будівлі на вашій базі, які були пошкоджені, відображатимуться, як здоров’я відновлюється. Однак це косметика, оскільки ваша база не вимагає відновлення здоров’я. Атака на вашу базу ніколи не призведе до будь-яких постійних пошкоджень, оскільки будівлі та шахти повністю відновлюються між боями.

Нагороди за оборону[]

  • Діаманти та Інтел, зароблені на захисті домашньої бази (незалежно від того, виграє оборона чи ні), пов’язані з тим, скільки житла знищено військами. Будь-які винагороди, отримані в результаті атаки на вашу базу, можна отримати з запису про атаку у вашому журналі активності.
    • Усе, що не зараховується до жертв, не дасть діамантів при знищенні. Сюди входять створіння, війська, відроджені за допомогою другого дихання/дистанційної дефібриляції, а також підрозділи, породжені тимчасовими здібностями канонерського човна.
  • Зауважте, що ви не можете отримати більше 4 інтела від одного зловмисника. Послідовні атаки одного і того ж зловмисника продовжуватимуть нагороджувати діамантами, якщо буде знищено достатню кількість військ, але інтел обмежено 4 на нападника.
  • За війська, знищені в атаці на одну з ваших ресурсних баз, нагороди не отримують.
  • Є досягнення, яке називається «Стратег», яке дає загалом 60 дорогоцінних каменів після успішного захисту вашої домашньої бази від загальної кількості 800 атак.
Одиниці (житлова площа)
Destroyed
Ємність військ
Діамантова
нагорода
Діаманти
Шанс
першого інтелу
Icon intel
Шанс
другого інтелу
Icon intel
0-9 0 0% 0%
10-24 1 100% 0%
25-44 2 100% 5%
45-69 3 100% 10%
70-99 4 100% 25%
100-134 5 100% 50%
135-174 6 100% 70%
175-224 7 100% 100%
Advertisement