Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach

Наявність потужного базового макета є однією з найважливіших частин Boom Beach. Чим сильніша ваша база, тим більший ваш шанс відбити атаки, отримати інтел та зберегти ваші ресурси та переможні очки.

Кожен має свій власний спосіб створити свою базу, але є чотири ключові частини конструкції бази, які необхідно взяти до уваги.

Штаби[]

Розміщення штабу є найважливішою частиною дизайну вашої бази, оскільки ваша головна мета — захистити її. Різні типи бази вимагають різних розміщень, про що ви можете прочитати нижче. Однак є кілька загальних правил:

  1. Переконайтеся, що якомога більше засобів захисту знаходяться в зоні дії штабу. Це не дозволяє гравцям маневрувати своїми військами у слабке місце та легко знищувати ваш штаб.
  2. Ніколи не розміщуйте свою ракетну установку(и) безпосередньо біля штабу. Це призведе до того, що її сліпа пляма повністю закриє штаб, що зробить його марним проти воїнів, які атакують його.
  3. Вогнемети завжди повинні бути в зоні дії штабу. Немає кращого місця для їх розміщення. Зауважте, що якщо вони торкаються штабу, вони можуть атакувати воїнів з усіх боків.
  4. Розмістіть кілька мін та/або бум-мін навколо штабу, щоб сильно пошкодити воїнів, які намагаються прорватися до штабу. Не розміщуйте всі міни проти штабу, тому що один обстріл знищить їх усіх. Однак бум-міни повинні торкатися штабу, інакше через менший радіус спрацьовування вони не будуть спрацьовувати воїнами. Незважаючи на це, розповсюдження їх урізноманітнить, щоб одному обстрілу було важче очистити їх усі.
HQMinePlacement
HQMinePlacement2

Крижані статуї[]

Крижані статуї та ваш вибір того, скільки кожного типу використовувати, можуть критично вплинути не лише на захист вашої основної бази, але й на захист усіх ваших ресурсних баз. Пам’ятайте, що під час розгортання крижаних статуй ви обмінюєте наступальний і виробничий потенціал на оборону, але якщо вам потрібна справді неприступна база, хороший набір крижаних статуй — це ваш шлях. Якщо ви прагнете отримати переможні очки, вам потрібно мати якомога більше крижаних статуй, маючи при цьому наступальні статуї, щоб перемогати бази, з якими ви стикаєтесь.

Один із найруйнівніших наборів крижаних статуй має шедевр пошкодження будівлі, шедевр здоров’я будівлі та якомога більше інших слотів, заповнених охоронцями здоров’я будівель. Майже кожна хороша стратегія атаки передбачає знищення критично важливих оборонних споруд за допомогою канонерського човна перед висадкою військ або дуже швидко після цього. З будівлями надзвичайно високого рівня здоров’я не тільки знадобиться набагато більше енергії канонерського човна, щоб знищити важливі будівлі, але й правильно розміщені вежі, покращені багатьма крижаними статуями, можуть позбавити від голоду майже будь-яку відому конфігурацію армії.

Оборонні споруди[]

Ваші оборонні будівлі — це єдине, що відбиває атаки на вашу базу, тому вам потрібно знати, як їх розмістити. Якщо ви розмістите їх невдало, інші гравці зможуть легко забрати вашу базу. Розумне розміщення допоможе вам отримати діаманти, інтел та збереже ваші очки перемоги та ресурси. Нижче ви можете побачити, з якими військами кожен захист найкращий і гірший.

Оборонні споруди та їх сильні та слабкі сторони

Захист Сильний проти… Гідно проти… Слабкий проти…
Снайперські вежі
Кулемети
Міномети
Гармати
Вогнемет
Бум-гармати
Ракетні установки
Шокові установки
Міни
Бум-міни
Шокові міни
Шокові бластери
Лазерні промені
  • Важкий при використанні з Зуками та/або Стрільцями
  • Гренадери
Фатальні гармати

Генератор щитів

  • Стратегії атаки з використанням стрімкого генератора щитів
Захоплювачі
Гарячі горщики
С.І.М.О.
Мікрохвильовки
Бум-сюрпризи
Флотсам-гармати
Примітка. Небесний щит було пропущено через те, що його сильні та слабкі сторони відрізняються залежно від захисту, який він захищає.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Не допускайте, щоб ваші засоби захисту торкалися будь-якої іншої будівлі, окрім штабу, оскільки вона має велику кількість здоров’я. Артилерія має пошкодження від бризок, тобто якщо у вас є будівлі, які торкаються одна одної, артилерія завдасть повної шкоди кожній будівлі, яка може пошкодити або знищити всі ці будівлі.

Господарські та допоміжні будівлі[]

Розміщення необоронних будівель є важливим, оскільки енергія канонерського човна, яку атакуючий отримує від їх знищення, може виграти або програти атаку. У будь-якій базовій конструкції ви хочете, щоб якомога більше засобів захисту захищали ваші додаткові будівлі. Кожен дизайн бази має свій власний спосіб їх захисту, і ви можете налаштувати їхнє розміщення, щоб максимально відповідати стратегії вашої бази. З економічними та допоміжними будівлями цілком нормально, щоб деякі з них торкалися, тому що зазвичай не варто використовувати обстріл чи артилерію, щоб знищити дві незахисні будівлі виключно заради енергії. Однак не розміщуйте будівлі, де чотири торкаються, в одній точці, тому що це зазвичай варте того, щоб знищити їх для отримання енергії.

Типи бази[]

У цьому розділі ви дізнаєтеся про загальні типи конструкцій основи. У кожному розділі обговорюватимуться сильні та слабкі сторони цієї бази та загальний тип розміщення, який вона повинна мати. Кожна база має рекомендований рівень штабу, де її слід використовувати.

Док-база[]

Рекомендовано для штабу рівнів 1-9

Для нижчих рівнів штабу найкраще розташувати штаб на правому краю вашої бази, поруч із пірсом, щоб легше було захищати захист нижчого рівня. З такою схемою у вас буде небагато захисних будівель, але все одно легко захиститися, скориставшись небагатьма засобами захисту, які у вас є. Зі штабом навпроти доків легко захистити два основні напрямки, з яких ваш супротивник може атакувати: зверху та зліва.

Сильні сторони:

  • ускладнює для зловмисників уникнення будь-якого захисту
  • межі флангування
  • засоби захисту знаходяться поруч, щоб вони працювали разом

Слабкі сторони:

  • економічні та допоміжні будівлі попереду дозволяють легко отримати енергію
  • відсутність захисних споруд позаду штабу, що полегшує знищення всіх оборонних споруд перед тим, як підійти до штаб-квартири

Кутові основи[]

Приклад
CornerBaseExample

Рекомендовано для рівнів штабу 13+

Цей тип бази створений для захисту від усіх стратегій атак загалом і особливо добре захищає від атак Димових Воїнів. Штаб можна розмістити в кутку, коли ви розблокуєте рівень штабу 13, що дозволяє усунути всі перешкоди. Ця база змушує воїнів бігти довше, перш ніж досягти штабу. Однак багато допоміжних і господарських будівель повинні бути розміщені перед усім.

Сильні сторони:

  • захист між штабом та кутом мапи не можна зруйнувати, не знерухомивши воїнів
  • підхід до воронки ускладнює зловмисникам уникнення мін і бум-мін
  • межі флангування
  • довгий біг для воїнів
  • штаб позаду означає, що супротивники витрачатимуть більше часу, щоб дістатися до нього, можливо, закінчиться час атаки

Слабкі сторони:

  • економія та допоміжні будівлі попереду полегшують атаки, використовуючи стратегії, відмінні від димових воїнів, щоб отримати легку енергію, що робить цей тип бази сильнішим проти воїнів, але слабшим проти більшості інших стратегій
  • вогнемети за штабом стають марними проти будь-якого типу військ, крім Воїнів

Пляжні бази[]

Рекомендовано для рівнів штабу 10-20

Цей базовий тип створений для того, щоб будь-якій стратегії атаки було дуже важко отримати енергію канонерського човна з допоміжних і економічних будівель. Усі оборонні будівлі розташовані прямо навпроти пляжу, а необоронні будівлі розкидані по периметру бази, що ускладнює зловмисникам отримання енергії, руйнуючи ці будівлі. Атакуючі війська кидаються прямо в бій, а боки бази захищаються бум-мінами та багатьма іншими засобами захисту в радіусі, що робить обхід бази з флангу дуже смертоносним. Без енергії від незахисних будівель зловмисники можуть використовувати дуже обмежену кількість зброї канонерського човна.

Сильні сторони:

  • військам дуже важко отримувати енергію з допоміжних і економічних будівель
  • межі флангування
  • дуже сильний фронтальний захист
  • багато мін, що ведуть до штабу, також ускладнюють пориви воїна
  • чудове покриття ракетної установки та бум-гармати

Слабкі сторони:

  • Якщо нападаючий не намагатиметься обійти фланг, бум-міни навряд чи вступлять до гри
  • коротший шлях для бігу воїнів

Прямі бази[]

Приклад
StraightBaseExample

Рекомендовано для рівнів штабу 19+

Цей базовий тип призначений для гравців вищого рівня, які часто стикаються з атаками Димвоі-Воїни/Димові-Важкі-Воїни та Димові-Важкі-Зуки. Штаб розташований позаду, а будівлі розташовані у формі прямокутника в центрі острова. Більшість засобів захисту зосереджено на штабі. Захисти, які чудово справляються із Зуками, розкидані якомога більше. Як правило, попереду розміщують шоковий бластер або лазерний промінь, щоб змусити зловмисників використовувати більше димових завіс, або щоб кілька військових було виведено, коли вони входять на базу та прямують до штабу.

Сильні сторони:

  • Шлях до штабу дуже довгий і небезпечний, тому стратегії, які використовують димову завісу, повинні витрачати більше енергії, щоб дістатися до штабу, або втратити кілька військ.
  • Захист зосереджений на штабі, щоб ефективніше впоратися зі стратегіями використання димової завіси.
  • Оскільки штаб розташований не на краю мапи, пройти до штабу та використати важкі десантні човни для розмінування важче.
  • Лінія бум-мін уздовж фронту перешкоджає атакувати базу лоб в лоб
  • Нападникам, які флангують з одного боку, важко зібрати енергію.

Слабкі сторони:

  • Зловмисникам, які використовують стратегії без використання димової завіси, легше збирати енергію, атакуючи спереду.
Advertisement