Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
GrapplerIII
Aquote1 Стріляє гаком на далеку дистанцію, який підтягує одиницю ворога близько. Aquote2

GrapplerI
GrapplerII
GrapplerIII
Позначка 1 Позначка 2 Позначка 3

Опис[]

  • Захоплювач — це прототип захисту, створений у лабораторії зброї.
  • Як і всі засоби захисту прототипів, він триватиме лише певний час після того, як буде розміщено на вашій базі.
  • Кожні кілька секунд Захоплювач стріляє захоплюючим гаком у найближче військо, затягуючи його прямо в сліпу пляму, завдаючи незначної шкоди.
  • Захоплювачі вищого рівня не змінюють свою шкоду, але збільшують частоту атаки, що дозволяє їм частіше захоплювати цілі.

Стратегія наступу[]

  • Створіння відволікатимуть Захоплювача, тому ви можете використовувати їх, щоб уникнути захоплення великих одиниць.
  • Якщо створіння недоступні, найкращою стратегією було б використовувати менші одиниці, такі як Стрільці або Зуки через їх низьку потужність, оскільки втрата їх у невеликих кількостях мала б у кращому випадку незначний вплив.
  • Під час ведення на полі бою великих підрозділів, таких як танки або вогневики, обов’язково шокуйте Захоплювача. Це забезпечить безпеку витягнутих військ, поки решта сил атаки не досягне Захоплювача.
    • Використовуючи медиків, будьте готові до того, що медики підуть за захопленим підрозділом до Захоплювача і прокурять їм слід, щоб слідувати за витягнутими одиницями. Зауважте, що це працює лише з пляжними базами.
  • Ви також можете використовувати здатність кепкування рядового Буліта, щоб утримати захист зайнятим, якщо його схоплять.

Стратегія оборони[]

  • Захоплювач повинен бути розміщений в середині купи інших засобів захисту. Оскільки його найкраще використовувати під час захоплення великого підрозділу, такого як танк, помістіть його в зону дії кількох гармат або бум-гармат, щоб швидко знищити їх.
    • Крім того, складна стратегія з високим ризиком проти танків і медиків полягає в тому, щоб розмістити поблизу міни та відносно невелику кількість засобів захисту. Пошкоджений танк змушує медиків намагатися дістатися до танка і вилікувати його, дозволяючи іншим захистам знищити медиків, що потенційно може пошкодити атаку танка та медика.
    • Зловмисники потенційно можуть протистояти цьому, відволікаючи його за допомогою Створінь або навіть використовуючи аптечку на танку, щоб медиків не тягнули, щоб вилікувати затягнутий танк(и). Однак, якщо витягнутий танк(и) виживе достатньо довго, щоб знищити Захоплювача, він все одно може розділити атаку на дві частини, змусивши нападника використовувати ракету для перегрупування військ (що може дозволити захисту відбити медиків і танків) або просто залиште танки на милість оборони.
  • Ви також можете розмістити його в середині групи вогнеметів, щоб швидко знищити інші підрозділи, наприклад стрільців або гренадерів. Хоча це справді корисно проти гренадерів, вогнемети не можуть мати однакову користь проти стрільця, оскільки захоплювач є захистом від однієї цілі.
  • Війська, які він час від часу перетягує, можуть відволікати інші засоби захисту, тому розміщення Захоплювача потрібно ретельно продумати. Якщо рядового Буліта схопили, наприклад, він може бути в оптимальному місці, щоб познущатися над цим захистом, що призведе до негайного зворотного ефекту.
  • Не залишайте Захоплювач незахищеним, особливо якщо він розташований біля задньої частини острова. Він дозволить військам проникнути далі на базу, а його сліпа зона перешкодить йому атакувати війська, які він затягує.
  • Захоплювач добре працює проти комбінацій Вогневик-Танк та Вогневик-Зука — вогневики відтягуються, залишаючи танки або Зуків підданими іншим захистам.
    • Він також добре працює проти комбінації «Танк-Медик» або «Гренадер-Медик», оскільки танк/Гренадер витягується, через що кілька медиків йдуть лікувати його, тільки щоб відволіктися або вбити іншими засобами захисту.

Відмінності версій[]

  • У позначці I Захоплювач складається з жовтої базової частини, яка підтримується металевою платформою, яка прикріплена болтами до частини землі. За ним є простий металевий шків, прикріплений до основи за допомогою сформованого дроту. Кіготь Захоплювача складається з двох металевих зубців.
  • У позначці II базова деталь і опора не змінилися. Приєднаний шків був перероблений, подовжений і перефарбований з тьмяного сірого до червоного. Сформований дріт був подовжений, щоб підходити, а кіготь має доданий третій зубець.
  • У позначці III базова деталь ще не змінилася, однак опора тепер жовта та посилена опорними опорами. Шків зберіг свій матеріал від позначки II, але змінив розмір кінцевих фіксаторів. Сформований дріт тепер оснащений прокладкою для утримання шківа на місці. Тризубий кіготь у позначці II замінений двома широкими металевими кігтями з червоними подушечками.

Цікаві факти[]

  • Він має таку саму дальність атаки, як і ракетна установка.
  • Захоплювач і Флотсам-гармата є єдиними прототипами захисту, які мають сліпу зону.
  • Надзвичайно іронічно, що він не може націлюватися на повітряні підрозділи, враховуючи, що він може піднятися і тягнути цілі в повітрі за допомогою гачка.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Дальність
Дальність
Тип пошкодження
Тип пошкодження
Особливі здібності
Особливий
3x3 8-25 клітинок Одиночний Хапає ворожу одиницю і тягне її до Захоплювача
Рівень
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
Пошкодження за секунду
Шкода
Пошкодження за постріл
Шкода
Швидкість атаки
Постріл
Вартість побудови Час побудови
Час
Обов’язковий рівень лабораторії зброї
Запобіжники
Силовий стрижень
Шестерні
Складне спорядження
Стержні
Критичний запобіжник
Конденсатори
Польовий конденсатор
1 20,000 24 120 5сек 3 0 3 0 1год 1
2 25,000 30 120 4сек 3 3 3 3 4год 3
3 30,000 40 120 3сек 3 3 3 9 12год 4
Advertisement