Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Taunt
Aquote1 Ще більше обмежує максимальний збиток, який отримується, і знущається над усіма захисними будівлями в межах досяжності, змушуючи їх деякий час стріляти в героя. Aquote2

Опис[]

  • Знущання — це здатність, яку може використовувати рядовий Буліт.
  • Поки ця здатність активна, ліміт шкоди рядового Буліта значно зменшується, і всі оборонні будівлі поблизу атакуватимуть його пріоритетом.
  • Кожне використання коштує на 2 енергії більше, ніж попереднє, із початковою вартістю 3 енергії.

Стратегія наступу[]

  • Знущання дуже корисна для захисту ваших військ від оборони, що завдає великої шкоди. Мало того, що шкода оборонних будівель буде перенаправлена від військ, зазначена шкода також буде значно зменшена. Це суттєво знижує ефективність фатальних гармат, бум-гармат та гармат, хоча це не так сильно впливає на міни. Це робить його дуже корисним у танкових арміях, оскільки вони зазвичай складаються з кількох великих одиниць, вразливих до зазначеної оборони (танки, вогневики, медики тощо). Навіть якщо його знущання не змогло відволікти ці будівлі, здатність обмеження шкоди все одно може застосовуватися до інших засобів захисту, які вже атакують його.
  • Ви можете використовувати здатність знущання із димовими воїнами; ця здатність може поглинати пошкодження від оборони позаду Воїнів, що може позбавити потреби в ударних бомбах проти цих оборони.
  • Будьте дуже обережні, використовуючи знущання поблизу будівель, які завдають шкоди. Ефект бризок цих захисних будівель може вразити інших військ разом із Булітом. Це особливо важливо під час використання димових воїнів або Зуків із ним.
  • Оборони, які викликають глузування, не будуть вести вогонь по ваших військах, доки вони активні, навіть якщо вони не можуть стріляти по Буліту, наприклад, коли він втрачає все своє здоров’я або перебуває в сліпій зоні захисту. Ефект минає сам по собі.
    • Примітно, що це може бути корисним проти Захоплювача, який, як правило, розміщується серед більш важливих засобів захисту. Якщо він відверне їхню увагу, ваша армія зможе увійти практично без опору з боку цих загрозливих структур.
  • Майте на увазі, що здатність має обмежений радіус дії, і захист, який знаходиться за його межами, не впливає. Це може стати проблемою для шокових/ракетних установок або інколи із бум-гарматами, якщо вони націлені на інші ваші війська.

Оборонна стратегія[]

  • Щоб захиститися від цієї здатності, уникайте розміщення багатьох будівель із сильною шкодою для однієї цілі (таких як гармати та/або юум-гармати) разом, оскільки тоді знущання повністю нейтралізує їхній вплив на захист.

Статистики

Тривалість
Час
Радіус зони впливу
Радіус тригера
8.0сек 6 клітинок
Рівень
Рівень
Обмеження шкоди
Особливий
Вартість оновлення
Токен героя
Час оновлення
Час
Миттєво (лише час)
Діаманти
Необхідний рівень героя
Рівень
1 300 N/A N/A N/A 1
2 250 8 8год 119 3
3 200 16 16год 202 4
4 150 32 1дн 8год 339 5
5 100 64 2дн 16год 572 6
6 50 128 5дн 8год 964 7
Кількість пострілів
Очко
Вартість енергії
Канонерський човен
Сукупна вартість енергії
Канонерський човен
1 3 3
2 5 8
3 7 15
4 9 24
5 11 35
Advertisement