Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Engine Room5
Aquote1 Машинні відділення живлять могутні військові кораблі. Знищити всі машинні відділення, щоб знищити військовий човен. Aquote2

Engine Room2
Engine Room3
Engine Room4
Engine Room5
Рівень 2 Рівень 3 Рівень 4 Рівень 5

Опис[]

  • Моторний відсік є головною будівлею вашого військового корабля. Результати боїв військових кораблів залежать від кількості машинних відділень, що залишилися на військовому кораблі кожного гравця в кінці.
  • Чим більше моторних відсіків ви зруйнуєте, тим більше у вас шансів на перемогу.
  • Якщо ви знищите всі відсіки, будівлі, що залишилися, вибухнуть, як знищення штабу на вашій базі.
  • На вашому військовому кораблі може бути від 2 до 7 моторних відсіків. Військовий човен починається з 2 машинних відділень, а додаткові машинні відділення відкриваються за допомогою Дерева технологій і вимагають певного рівня техніки та рівня штабу.
  • Розблокування моторного відсіку кімнати змінює ігрову зону військового корабля, змінюючи зони приземлення та розширюючи область, на якій гравці можуть розміщувати будівлі. Розблокування нових машинних відділень також відкриває нові речі для битви, такі як прискорення, додаткові засоби захисту, вузли, міни, герої, війська тощо.
    • Це також підвищує рівень всіх інших моторних відсіків, що призводить до покращення здоров’я та зміненого планування. Рівень машинного відділення дорівнює сумі розблокування.

Стратегія оборони[]

  • Битва військового корабля визначається трьома критеріями, першим з яких є загальна кількість моторних відсіків, що залишилися наприкінці битви. Підтримка належного захисту моторного відсіку дозволить вам виграти за цим критерієм.
  • На нижчих рівнях, де військові кораблі часто повністю знищуються, розміщення моторних відсіків може зупинити час нападників і дозволити вам вчасно перемогти. Однак, якщо моторний відсік погано захищене, гравці можуть відправити невелику кількість військ, щоб швидко знищити його, одночасно використовуючи решту своїх військ, щоб атакувати інші машинні відділення.

Цікаві факти[]

  • На відміну від штабу, моторні відсіки не отримують непрямої шкоди від руйнування будівель.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
4x4
Рівень
Рівень
Кількість побудов
Будівля
Здоров'я
Здоров'я
Токени, що розблоковуються
Розблоковуваний токен
1 2 10,000 N/A
2 3 20,000 36
3 4 30,000 65
4 5 40,000 90
5 6 50,000 110
7 165
Advertisement