Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
BoomBattle

Опис[]

  • Під час атак гравці використовують свої сили, щоб знищити базу противника.
  • Атаки починаються з мапи архіпелагу і коштують золота.
  • Війська та канонерська зброя використовуються для знищення ворожої бази.
  • Загальна мета атаки — знищити головну будівлю противника (штаб у більшості випадків, форпост у випадку ресурсних баз, ядро ​​сили у випадку силових баз операції та мега ядро у випадку етапів мегакраба).
  • Вигравши атаку, можна отримати ресурси, очки перемоги, камені сили, модулі інтел і прототипів.

Початок атаки[]

  • Перед атакою війська повинні бути навчені вашому десантному кораблю.
  • Атаки можна почати, натиснувши на острів на мапі архіпелагу, на якому є ворожа база.
    • Ви не можете почати атаку, якщо у вас немає військ, доступних для атаки у ваших десантних кораблях, однак ви зможете розвідувати базу.
  • При натисканні на острів буде представлено два варіанти (Малюнок 1):
    NewInvasion

    Малюнок 1

    • Розвідник: це дає змогу переглядати базу, не починаючи атаки. Натискання на будівлі відображатиме деякі їх статистичні дані, такі як здоров’я та DPS, а натискання на оборонні споруди покаже їх дальність атаки. Кількість доступного лута визначається під час вашого першого розвідника бази. Це пояснюється на сторінці Система видобутку.
    • Атака: Ця кнопка переведе вас до атаки. Ви не зможете атакувати базу найманців, якщо цей гравець перебуває в мережі або на нього зараз нападають. Початок атаки коштує певної кількості золота, яка залежить від рівня вашого досвіду.

Інтерфейс атаки[]

  • Як тільки ви прибудете до атаки, у верхній частині екрана почнеться зворотний відлік 40 секунд. Щойно ви запустите свій перший десантний човен або вистрілите зі своєї першої канонерської зброї, 40-секундний відлік негайно закінчиться, і почнеться фактичний таймер атаки.
    • Таймер атаки показує кількість часу, який у вас залишився для атаки. Час – 4 хвилини. Як тільки таймер атаки досягне нуля, битва закінчиться, і ви будете переможені. Ніяких нагород не буде виграно, але всі війська, які виживуть, коли закінчиться час, будуть в безпеці.
    • У будь-який час під час цього 40-секундного зворотного відліку ви можете натиснути кнопку Newendbattle у верхньому правому куті екрана, щоб повернутися до архіпелагу. Ви все одно витратите золото, яке використовували для початку атаки, але більше нічого не втратите.
  • У нижній лівій частині екрана буде одна кнопка для кожного десантного корабля, який ви завантажили для битви.
    • Натискання на одну призведе до виділення зони приземлення пляжу(ів). (Малюнок 2)
    • Торкнувшись у будь-якому місці виділеної області, ви помітите невеликий прапорець і запустите десантний човен. (Малюнок 3)
    • Після приземлення війська залишать десантний човен і рухатимуться до прапора.
HilightedBeach

Малюнок 2

Troop&Flag

Малюнок 3

  • У нижній центральній частині екрана буде одна кнопка для вашого героя, якщо ви її розблокували.
    • Кнопка з’являється як профіль Героя до того, як він/вона буде розгорнуто, а потім перетворюється на кнопку для його/її здібностей, коли він/вона буде розгорнуто. Метод розгортання Героя ідентичний методу розгортання десантного корабля.
    • Натискання кнопки після розгортання героя змусить Героя використовувати обрану ним здатність, якщо для цього достатньо енергії канонерки.
    • Здібності героя не завжди можна використовувати; після використання здібності є короткий час відновлення. Певні здібності не можна використовувати, якщо для здібності немає можливої мети; наприклад, універсальний пульт не можна використовувати, якщо на полі бою не залишилося оборонних будівель.
    • Кнопка для здібностей Героя буде неактивною, якщо вона недоступна для використання або якщо Герой буде вибитий.
  • У нижній правій частині екрана буде одна кнопка для кожної розблокованої вами зброї енергії канонерки.
    • BattlefieldHighlight

      Малюнок 4

      Натискання на одну призведе до виділення поля бою (Малюнок 4).
    • Зброю можна стріляти в будь-якому місці виділеної зони бою.
    • Над кнопками зброї відображається кількість енергії канонерки, яка у вас є на даний момент.
GBWTimers

Малюнок 5. Зліва направо: спалах, димова завіса, аптечка, ударна бомба

  • Зброя, яка має обмежений час дії, матиме невелике коло, яке показує, як довго вони триватимуть поруч із місцем приземлення. Колір таймера відповідає типу зброї (Малюнок 5).
    • Рожеві таймери представляють тривалість спалаху.
    • Жовті таймери позначають тривалість аптечки.
    • Сині таймери представляють тривалість ударної бомби.
    • Білі таймери представляють тривалість димової завіси.
  • Кнопка Retreat замінить кнопку Newendbattle, коли ви почнете атаку. Після натискання кнопки відступу його замінить кнопка Confretreat. Натиснення на це негайно призведе до того, що будь-які війська на полі бою перестануть атакувати і повернуться до десантного корабля зі швидкістю, вищою за нормальну. При цьому вони все ще можуть бути атаковані. Після того, як всі вони вийдуть з поля бою, атака закінчиться, і нагорода не буде отримана.
    • Звірі та відроджені війська не відступлять, а стоятимуть на своєму, відволікаючи захист на час відступу.
    • Будь-які війська, які успішно повернулися до десантного корабля під час відступу, повністю захищені від оборони і навіть від снарядів, що надходять із зазначених оборонних споруд.

Нападаючи[]

  • Загальна мета атаки — знищити головну будівлю противника (штаб, форпост, силове ядро або мегаядро). Це єдиний спосіб отримати будь-які винагороди від атаки, або, у випадку Бази Ресурсів, захопити її для себе.
    • Виняток становлять енергетичні бази та військова фабрика полковника Ґірхарта, де ви можете отримати часткові винагороди за знищення частини ворожої бази.
  • Кожна зброя канонерки коштує певну кількість енергії для пострілу.
    • Після кожного пострілу вартість цієї зброї буде збільшуватися на певну суму. Відвідайте сторінку кожної канонерської зброї, щоб дізнатися більше про витрати на електроенергію.
    • Кількість енергії, яку ви починаєте на початку атаки, визначається вашим рівнем канонерки та статуями енергії канонерки.
    • За кожну будівлю, яка буде зруйнована під час атаки, ви відразу отримаєте 3 енергії канонерських човнів, а типи зброї канонерських човнів, які ви можете собі дозволити, будуть блимати для підказки.
  • Канонерська зброя використовується для підтримки ваших військ, щоб вони могли дістатися до штабу та знищити його.
    • Після вистрілу кожній зброї канонерки знадобиться деякий час, щоб досягти місця призначення, залежно від того, наскільки це призначення знаходиться від канонерського човна, тому важливо визначити час запуску зброї.
    • Артилерія, обстріли та ударні бомби впливатимуть як на війська, так і на будівлі, тому будьте обережні, де ви їх обстрілюєте.
      • Артилерія та обстріл завдадуть шкоди військам, які вони вразять.
      • Ударні бомби завадять військам, які вони вразили, рухатися та атакувати.
    • З артилерії можна обстрілювати місця, де стикаються будівлі, щоб завдати однакової шкоди кожній (на фото нижче).
Art4
Dmgx4
  • Війська, які постраждали до нуля, будуть переможені і не повернуться на ваш острів після атаки.
    • Війська, які вижили після атаки, незалежно від результату атаки (перемога, поразка через нестачу часу або відступ), повернуться на вашу базу після атаки.
  • Якщо не залишиться жодних військ або створінь, після того, як усі військові снаряди та десантна артилерія вразять свою ціль, а поточні обстріли закінчаться, битва закінчиться миттєво, якщо у вас не вистачить енергії канонерки для додаткової артилерії, загону чи створінь. Якщо ви можете дозволити собі хоча б одну з них, вам буде надано невелику затримку, щоб звільнити їх (ті, які ви можете дозволити, блимають).
    • Якщо штаб не знищено після цього моменту, атака закінчується поразкою для нападника.

Нагороди[]

ResourceFountain
  • Щойно головна будівля бази (штаб-квартира, форпост, силове ядро або мега-ядро) буде знищено, атака закінчиться, і будуть отримані нагороди.
  • Часткове знищення бази без руйнування основної будівлі не призведе до жодної винагороди. Зауважте, це не те саме, що атакувати базу в Операції або Військовій фабрикі полковника Ґірхарта, дивіться розділ «Операція» та «Полковник Ґірхарт» відповідно, щоб дізнатися більше.
  • Буде отримано кількість Ресурсів залежно від того, скільки у опонента було незахищеним. Дізнайтеся більше про нагороди за ресурси на сторінці Системи видобутку.
  • Залежно від типу знищеної бази може бути нараховано одне або кілька переможних очок. Дізнайтеся більше про це на сторінці Точка Перемоги.
  • Залежно від оточення острова, можуть бути отримані камені сили певного елемента. Дізнайтеся більше про них і як розраховується шанс їх отримати на сторінці Силовий камінь.
  • Є ймовірність отримати шматочок інтелу. Дізнайтеся більше про це на сторінці Інтел.
  • Є шанс отримати прототипні модулі. Дізнайтеся більше про це на сторінці Модулі прототипів.
  • Якщо завойований острів є ресурсною базою, ви отримаєте контроль над ним. Дізнайтеся більше про це на сторінці Бази ресурсів.
  • Є досягнення, яке називається «Завойовник», яке дає загалом 60 діамантів при знищенні загалом 1000 баз ворожих гравців, і інше досягнення, яке називається Паровий каток, яке дає загалом 90 діамантів при знищенні бази принаймні 50 рівня без втрати військ. .
Advertisement