Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
TaskForcesp
Aquote1 Разом ми Бум! Aquote2

Опис[]

  • Операційні групи — це спільні групи гравців.
  • Ви повинні мати принаймні штаб 6 рівня, щоб створити оперативну групу.
    • Ви можете «приєднатися» до оперативної групи, не маючи штаб-квартири рівня 6 або вище, але ви повинні бути запрошені до робочої групи через список друзів. Для того, щоб бути запрошеним, запрошений має бути володарем звання (офіцером, співкерівником або лідером) у Оперативної групи.
  • Користувачі робочої групи можуть спілкуватися один з одним.
  • Гравці в оперативній групі збирають інтел, який використовується для виконання операцій на материковій частині Чорної гвардії.
  • У операціях, розпочатих володарем рангу в оперативній групі, гравці в оперативній групі працюють разом, щоб знищити фабрики Чорної гвардії і заробляти очки сили та нагороди за операції.
  • Гравець може одночасно перебувати лише в одній оперативній групі.

Створення оперативної групи[]

TaskForceButton
  • Щоб створити оперативну групу, ви повинні мати штаб 6 рівня або вище.
  • Після натискання кнопки Оперативна група під кнопкою «Високі результати» та вибору вкладки «Створити», ви вводите назву, опис, тип (Будь-хто може приєднатися, закритий або приєднатися за запитом) та вимоги до введення очок перемоги для вашої нової оперативної групи.
  • Ви також можете редагувати логотип своєї оперативної групи, натиснувши кнопку «Редагувати», яка знаходиться під символом за замовчуванням.
    • Логотип має три настроювані аспекти: фон, середній і передній план.
  • Після цього ви створюєте свою оперативну групу, підтвердивши, що ви можете створювати лише одну оперативну групу на тиждень. Ви завжди можете повернутися назад і відредагувати все, що ви встановили на даний момент, за винятком назви оперативної групи. Тепер ви можете спілкуватися в чаті та створювати свою групу.
  • Після створення оперативної групи ви можете підвищити ліміт на кількість людей, які можуть бути у вашій робочій групі, натиснувши зелену кнопку на екрані інформації про робочу групу, який знаходиться ліворуч від кількості членів.
    • Однак майте на увазі, що ви не зможете знизити цей ліміт пізніше, якщо підвищите його зараз. Таблиця лідерів, у якій знаходиться ваша робоча група, залежить від встановленого вами ліміту, тому якщо ви підвищите свій ліміт, але не маєте більшої кількості членів, ви отримаєте нижчий рейтинг у вашій новій таблиці лідерів. Обсяг інформації, необхідний для початку будь-якої операції, також буде збільшено.
    • Ліміт починається з 5 і може бути збільшений до 10, потім 25, потім 50, якщо ви так бажаєте.

Приєднання до оперативної групи[]

TaskForceButton
  • Після натискання кнопки Оперативна група під кнопкою «Високі результати» та вибору вкладки «Знайти», ви можете шукати оперативні групи за їх назвою або тегом.
  • Під рядком пошуку будуть показані рекомендації оперативних груп.
    • Рекомендації можуть ґрунтуватися на вашій мові, країні, рівні досвіду та людей у вашому списку друзів.
  • Ви не можете приєднатися до оперативної групи, якщо вона заповнена.
    • Якщо робоча група досягла свого членського складу (5, 10, 25 або 50), комусь доведеться піти, бути виключеним з цієї оперативної групи або кількість членів буде збільшена, перш ніж хтось інший зможе приєднатися.
  • Ви також повинні відповідати мінімальним вимогам очок перемоги, щоб приєднатися/подати запит на приєднання до Оперативної групи.
    • Єдиний спосіб обійти це – отримати запрошення через Список друзів. Якщо офіцер, співкерівник або лідер, який уже є у оперативній групі, є у вашому списку друзів, і вони запрошують вас через нього, ви можете увійти до оперативної групи, не дотримуючись вимоги до очок перемоги або не бути прийнятим, якщо до оперативної групи приєднатися за запитом.
    • Ви можете прийняти запрошення на вкладці Особисті в меню Зв’язок.
CommunicationsButton
  • За один день можна приєднатися лише до десяти оперативних груп.
    • Єдиним винятком з цього є приєднання до робочої групи «Запит на приєднання». Можна надіслати запит і прийняти його, навіть якщо досягнуто щоденного ліміту приєднання.
  • Якщо оперативна група має значення закрита, ви не зможете приєднатися або подати запит на приєднання, доки оперативна група не змінить це налаштування або вас не запросять до оперативної групи.

Основна інформація[]

ChatButton
  • Гравці в оперативній групі можуть спілкуватися через вікно чату, доступ до якого можна отримати за допомогою кнопки під лічильником діамантів. У цьому вікні також можна переглядати спільні повтори. Примітка: Ця кнопка разом із кнопкою операції не відображатиметься, якщо ви не перебуваєте в оперативній групі.
  • На інформаційному екрані Оперативної групи ви можете переглянути основну інформацію про неї, а також список її членів, який показує імена кожного гравця, рівень досвіду, кількість очок перемоги, ранг (обговорюється нижче) та кількість інтелу, зібраних за тиждень.
  • Після того, як ви потрапите в робочу групу, ви почнете заробляти інтел, що дозволяє оперативній групі розпочинати операції.
  • Гравці, які мають ранг, можуть запросити інших гравців приєднатися до їх оперативної групи за допомогою списку друзів. Зауважте, що запрошення — це єдиний спосіб приєднатися до оперативної групи без наявності необхідних очок перемоги або запиту на приєднання до оперативної групи з увімкненою цією опцією.
  • Дізнайтеся більше про інтел, операції та їх винагороду на їхніх сторінках.

Товариські виклики[]

  • Усі гравці, незалежно від їхнього рангу, можуть почати товариський виклик, натиснувши кнопку «Виклик» у верхньому лівому куті вікна чату. У дружніх випробуваннях гравці можуть атакувати інших членів оперативної групи, які розпочали товариський виклик, без штрафу або винагороди.
    • Гравець, який ініціює товариський виклик, відкриє свою поточну схему для дружніх атак. Усі гравці, які атакують у товариському виклику, матимуть усе, що вони завантажили у свої десантні кораблі, щоб атакувати базу.
    • Усі члени Оперативної групи можуть брати участь у дружньому виклику, і виклик є добровільним. Немає обмежень у тому, скільки разів члени можуть атакувати базу.
  • Поки Виклик знаходиться в чаті, користувачі можуть переглядати повтори всіх спроб атак на гравця, який розпочав Товариський Виклик, і бачити, які атаки були успішними (що позначається «Перемога» зеленим текстом).
    • Якщо атака не була успішною, перемикач повтору відобразить ім’я зловмисника, а потім не представляє текст.
  • Товариські виклики не надає винагороди за успішні атаки від імені нападника або винагороди за захист від захисника. Кажуть, що атакуючі війська, які зазнали поразки в ході дружнього виклику, будуть «вибиті» і все ще перебуватимуть в десантному кораблі нападника на завершення атаки.
  • Повтори Товариських викликів не мають обмежень у часі для їх стирання, поки вони залишаються в чаті. Завдяки цьому можна повернутися до попередніх повторів за місяць і переглянути сцену так, ніби це відбулося того дня.

Ранги[]

  • У оперативній групі можуть бути чотири ранги: лідер, співкерівник, офіцер і користувач.
  • Одночасно лідером може бути лише одна особа, але співкерівників, офіцерів та користувачів може бути стільки, скільки забажається.
  • Члени мають найнижчий ранг. Вищі ранги надають гравцеві додаткові права в оперативній групі.
  • У цій таблиці показано, які права має кожен ранг:
Дія Лідер Співкерівник Офіцер Користувач
Підвищити/понизити членів Так Так, підвищити до співкерівників і понизити посадових осіб до членів Ні
Редагувати інформацію про оперативну групу Так Ні
Вигнати користувачів Так Так, тільки офіцерів та членів Так, лише користувачі кожні 20 хвилин Ні
Починати операції Так Ні
Саботаж Так Ні
Запрошувати друзів Так
Публікація/редагування приміток про силових баз Так Ні
Прийняти/Відхилити запити на членство Так Ні
Керування закріпленими повідомленнями Так Ні
Чат/Поділитися повторами Так
Ініціювати дружні виклики Так
Атакувати в операціях Так
Скаржитися на інших користувачів Так

Цікаві факти[]

  • Друзям, які ще не оновили свій штаб до рівня 6, технічно не заборонено входити в оперативні групи. Їм як і раніше можна надсилати запрошення через Список друзів, і вони можуть входити без оновлення.
  • Кожна оперативна група має унікальний тег, який можна ввести в пошукову групу, щоб знайти цю конкретну оперативну групу, навіть якщо в оперативній групі немає постійного користувача. Це полегшує пошук певної оперативної групи, особливо якщо кілька оперативних груп мають однакову назву.
  • Ви не можете змінити назву оперативної групи після її створення.
  • Існує 3360 унікальних способів налаштувати логотип вашої оперативної групи.
  • Якщо запит гравця на приєднання відхилено або його вигнали, він може повторно надіслати запит або знову приєднатися через 24 години.
  • Гравці вашої оперативної групи не можуть з’являтися на вашому архіпелазі як супротивники. Якщо вони з’являються на вашій мапі, вторгнення буде негайно втрачено, але не обов’язково негайно замінено. Якщо хтось на вашому архіпелазі приєднається до вашої оперативної групи, цей новобранець буде негайно втрачено з вашої мапи без гарантованої заміни.
  • Лідер може підвищити співкерівника, зробивши його/її лідером, а колишній лідер буде автоматично понижений до співлідера. Однак, роблячи це, новий лідер має вищий контроль над колишнім лідером.
  • Якщо лідер покидає клан, не підвищивши іншого співкерівника, лідерство автоматично переходить до найвищого члена найвищого рангу.
Advertisement