Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Aquote1 Під час запуску гри на екрані завантаження з’являється багато різних підказок. Кожна підказка дасть вам корисні поради щодо гри. Щоразу, коли ви починаєте гру, буде показуватися випадкова одна з наведених нижче підказок. Aquote2
  • Ласкаво просимо до Boom Beach, командир!
  • Золото вам потрібно для навчання військ, дослідження архіпелагу та покращення броні.
  • Дерево, камінь і залізо є цінними будівельними матеріалами. Підкорюйте ресурсні бази та знищуйте ворогів, щоб отримати більше!
  • Ресурсні бази виробляють будівельні матеріали, які транспортуються вантажними кораблями на ваш рідний острів.
  • Досліджуйте архіпелаг, щоб відкрити більше островів, ресурсних баз і ворогів, яких потрібно знищити! Ви можете розблокувати більше регіонів для дослідження, оновивши свій радар.
  • Резиденції на вашому острові виробляють золото. Звільнені села також надсилають вам золото за подяку!
  • Заробляйте очки перемоги, знищуючи ворогів та захоплюючи Ресурсні бази!
  • Ви отримаєте діаманти, коли ваша оборона на вашій базі знищить достатню кількість ворожих одиниць!
  • Кожна статуя — витвір мистецтва, і її силу неможливо передбачити наперед.
  • Камені сили, вкрадені Чорною гвардією, зберігаються в їхніх базових будівлях. Знищуйте ворожі будівлі, щоб знайти їх!
  • Щоразу, коли ресурсну базу завойовують, її захист автоматично оновлюється.
  • You can’t upgrade the buildings in a Resource Base.
  • Якщо бій виглядає непереможним, відступіть, щоб врятувати свої війська, що залишилися!
  • Знищення ворожих баз завдає шкоди їхньому штабу, що полегшує прибиття.
  • Коли ви переходите на інший тип військ у десантному кораблі, вартість поточних військ буде відшкодована.
  • Сховище зберігає деякі з ваших ресурсів у безпеці, навіть якщо ворогу вдасться знищити ваш штаб.
  • Щоб знайти нові бази для атаки, ви можете або вивчити більшу частину мапи, або дочекатися вторгнення противника.
  • Чим більше вільних сіл у вас на мапі, тим частіше ви будете отримувати в них ворожі вторгнення.
  • Ви можете вільно переміщати оборонні та виробничі будівлі на Ресурсних базах.
  • Зооки перевершують вогнемети.
  • Вогнемети підпалюють ворогів. Вони горять протягом 5 секунд, завдаючи додаткової шкоди.
  • Оновіть свої резиденції, щоб збільшити виробництво золота!
  • Оновіть свою пилораму, щоб збільшити виробництво деревини!
  • Оновіть свій кар'єр, щоб збільшити виробництво каменю!
  • Оновіть свою залізну шахту, щоб збільшити виробництво заліза!
  • Перевірте журнал активності на екрані мапи, щоб переглянути повтори ворожих атак!
  • Якщо ворожі будинки щільно притиснуті один до одного, один удар артилерії посередині може пошкодити або знищити декілька конструкцій!
  • Світлову ракету можна використовувати, щоб направляти свої війська на поле бою.
  • Кілька аптечок мають кумулятивну дію.
  • Ви можете приголомшити свої власні війська ударною бомбою, якщо забажаєте.
  • Будьте обережні, стріляючи з артилерії з канонерських човнів або обстрілу, оскільки снаряди, що вибухають, можуть завдати шкоди вашим власним військам!
  • Удосконалюйте свої війська, міни та канонерські здібності в Збройовій палаті.
  • Захисні турелі вимкнені, поки ви їх оновлюєте.
  • Резиденції, лісопильний завод, кар’єр і залізна шахта не виробляють ресурси, поки ви їх оновлюєте.
  • Збройова палата не може розпочати оновлення військ або зброї під час її будівництва.
  • Сховища ресурсів, сховище, канонерський човен і ваш штаб функціонують нормально під час оновлення.
  • Ви все ще можете запускати десантний човен, поки він оновлюється, але ви не можете завантажувати в нього нові війська.
  • Ви можете використовувати свій канонерський човен у звичайному режимі, навіть коли його оновлюють.
  • Зелена стрілка біля будівлі вказує, коли ви можете дозволити собі оновити її.
  • Існує невеликий шанс, що знищення бази Чорної гвардії дасть вам додаткове очко перемоги!
  • Ви можете збирати дерева, які ростуть на ваших ресурсних базах.
  • Ресурсні човни мають максимальну місткість і не можуть зібрати більше Ресурсів, коли вони заповнені.
  • Кількість ресурсів, які ви можете отримати з бази гравців, не зміниться, поки вона знаходиться на вашій мапі.
  • Збережіть свою гру! Увійдіть в Game Center або Google+, і ваша база буде в безпеці, навіть якщо ви втратите свій пристрій.
  • Ваша кількість переможних очок визначає гравців-опонентів, проти яких ви змагаєтеся.
  • Нові місця для занурення підводного човна з’являться швидше, якщо ви очистите їх усі зі своєї мапи!
  • Операційні групи розблоковуються на рівні штабу 6. Зберіть своїх союзників!
  • Найманці Чорної гвардії, які з’являються на вашій мапі, насправді є іншими гравцями Boom Beach!
  • Продовжуйте натискати на пляж ворога, щоб розгорнути всі свої війська — вам не потрібно повторно вибирати кожен десантний човен.
  • Гренадери можуть перевершити гармати, якщо їх правильно розташувати!
  • Встановіть своє ім'я гравця під час оновлення до рівня радара 2.
  • Ви можете мати лише одну статую шедевру кожного бонусного типу.
  • Після того, як ви оновите свій радар до рівня 2, ви побачите інших реальних гравців для атаки!
  • Ви можете знайти корисну інформацію про гру в меню Налаштування > Допомога.
  • Ви не можете перезапустити гру з самого початку.
  • Ви можете грати лише в одну гру Boom Beach на одному пристрої.
  • Бази Чорної гвардії стають складнішими щоразу, коли ви їх перемагаєте.
  • Якщо у вас на мапі більше баз Чорної гвардії, ви, швидше за все, отримаєте вторгнення найманців, і навпаки.
  • Якщо ви залишите оперативну групу, яка проводить операцію, ви не отримаєте винагороду за ОП.
  • Перетягніть свої десантні кораблі, щоб поміняти їх місцями біля пірсу.
  • Зло ніколи не відпочиває — остерігайтеся доктора Т., лейтенанта Хаммермана та полковника Ґірхарта!
  • Черепахи подолані.
  • Коли на вашому пляжі з’явиться черепашка, прикладіть вухо до пристрою й подивіться, що ви можете почути!
  • Приєднуйтесь до оперативної групи, щоб дружно співпрацювати!
  • Перевірте свій пляж! У пляшці на березі може бути повідомлення.
Advertisement