Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
DamageAmplifierIII
Aquote1 Посилює вихід ушкодження всіх сусідніх оборонних систем за допомогою високовольтного гіперболічного поля перевантаження Гаусса. Aquote2

DamageAmplifierI
DamageAmplifierII
DamageAmplifierIII
Позначка 1 Позначка 2 Позначка 3

Опис[]

  • Підсилювач ушкоджень — це прототип захисту, створений у лабораторії зброї.
  • Як і всі засоби захисту прототипів, він триватиме лише певний час після розміщення на вашій базі.
  • Цей пристрій не завдає шкоди сам по собі, але він значно покращує ушкодження, які завдають інші оборонні будівлі поблизу.
  • Він працює як статуя ушкодження оборонної будівлі (хоча і з обмеженою сферою впливу) і додає до збільшення шкоди ураженої оборони, а не примножує її.
  • Єдиний спосіб зупинити його бонус до шкоди — знищити його.

Стратегія наступу[]

  • Як правило, найкраще впоратися з посиленим кластером захисту, приголомшивши їх шоковими бомбами, що тимчасово усуває їх вплив на поле.
  • Зверніть увагу на захист, на який впливає підсилювач ушкоджень, і сплануйте відповідно стратегію атаки. Якщо, наприклад, уражено велику кількість засобів захисту від бризок, найкраще використовувати війська з високим рівнем здоров’я, як-от танки та медики, оскільки вони можуть протистояти одночасно великій кількості бризок. З іншого боку, якщо підсилювач шкоди збільшує потужність шкоди від кількох гармат і бум-гармат, найкраще використовувати піхотні армії, такі як Стрільці та Зуки, оскільки це не надто сильно вплине на масову піхоту.
  • Здатність «Залізна воля» ефективно скасовує дію підсилювача ушкоджень, оскільки війська отримують значно менший збиток.

Стратегія оборони[]

  • Діяльність підсилювача ушкоджень відносно невелика, тому найкраще розміщувати біля нього лише оборонні будівлі.
  • Оскільки захист має бути згрупований навколо підсилювача, намагайтеся не розташовувати поруч із ним кілька захисних засобів одного типу, оскільки вони будуть вразливі до шоку разом.
    • Дві захисні елементи, розміщені на протилежних сторонах підсилювача, віддалені від нього на дві плитки, будуть на достатньому віддаленні один від одного, щоб їх обидва неможливо було вразити за допомогою однієї шокової бомби.
  • Ви можете використовувати підсилювач ушкодження, щоб «позначити» певні засоби захисту, які потрібно знищити. Потужні засоби захисту під підсилювачем ушкодження, такі як ракетна установка або бум-гармата, швидше за все, змусять нападників знищити їх за допомогою артилерії та обстрілу, що дозволить вистояти іншим захистам, які інакше були б націлені та знищені. Однак використання підсилювача ушкоджень на менш важливих об’єктах захисту, таких як кулемет або снайперська вежа, з меншою ймовірністю відверне артилерію та обстріл від важливих.

Відмінності версій[]

  • У позначці I підсилювач ушкоджень — це велика синя коробка з синім люком спереду, який сидить на деяких дерев’яних дошках. Він має два кігті, які тримають невеликий світло-блакитний кристал. Вниз з одного боку йде відрізок дроту.
  • У позначці II дерев’яні дошки замінені на металеву основу. Дріт стає значно довшим і згортається. На одній стороні підсилювача є менша чорна коробка із символом блискавки, до якої підключається провід.
  • У позначці III кігті стають золотими.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Дальність
Дальність
Здатність
Особливий
3x3 7.6 клітинок Збільшує кількість шкоди, яку завдають оборони поблизу. Сам по собі не завдає шкоди.
Номер позначки
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
Підвищення шкоди
Шкода
Вартість побудови Час побудови
Час
Обов’язковий рівень лабораторії зброї
Запобіжники
Силовий стрижень
Шестерні
Складне спорядження
Стержні
Критичний запобіжник
Конденсатори
Польовий конденсатор
1 20,000 50% 3 0 3 0 1год 1
2 27,500 75% 0 3 3 6 4год 3
3 35,000 100% 9 3 6 0 12год 5
Advertisement