Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Не переплутайте із Створіння, зброя канонерського човна.
Critter Swarm
Aquote1 Випускає великий рій створінь. Aquote2

Опис[]

  • Рій створінь — це здатність героя, яку Капітан Еверспарк‎ може використовувати в атаках.
  • Герой розгортає кілька створінь, які потім атакують і відволікають будівлі.
  • Кожне використання коштує на 7 енергії більше, ніж попереднє, із початковою вартістю 8 енергії.

Стратегія наступу[]

  • Якщо ви плануєте кілька разів використовувати створінь під час атаки, використовуйте цю здатність для економії енергії. На рівнях 4 і 5 ця здатність породжує більше створінь, ніж із канонерськими човнами. Це означає, що використовувати здатність для відволікання оборони противника може бути краще, ніж використовувати створінь з канонерського човна, щоб зробити те саме, якщо вартість здатності менша або дорівнює вартості розгортання створінь з вашого канонерського човна.
  • Ця здатність також може дозволити вам використовувати створінь до того, як ви розблокуєте версію канонерського човна.
  • Однак недоліком рою створінь є те, що створіння з’являються тільки навколо капітана Еверспарк‎ і, відповідно, породжуються там, де капітан перебуває під час використання здібності; їх не можна розмістити в будь-якому іншому місці на території ворога, на відміну від створінь з канонерського човна. Це означає, що цю здатність не завжди можна використовувати так само, як створінь канонерки; наприклад, створіння з канонерських човнів можна розмістити за променем Лазера, щоб відвернути його від ударів по вашим військам, але створіння, породжені із здатності, не можна, тому що вони породжуються поблизу капітана Еверспарк‎, яка, швидше за все, буде в середині вашої армії.

Статистики

Швидкість руху
Швидкість руху
Здоров'я
Здоров'я
DPS
Шкода
Дальність атаки
Дальність
Швидкість атаки
Постріл
400 400 135 90 0.5сек
Рівень
Рівень
Висаджено створінь
Ємність військ
Вартість оновлення
Токен героя
Час оновлення
Час
Миттєво (лише час)
Діаманти
Необхідний рівень героя
Рівень
1 8 N/A N/A N/A 1
2 10 8 8год 119 4
3 12 16 16год 202 7
4 14 32 1дн 8год 339 9
5 16 64 2дн 16год 572 11
6 18 128 5дн 8год 964 13
Кількість пострілів
Очко
Вартість енергії
Канонерський човен
Сукупна вартість енергії
Канонерський човен
1 8 8
2 15 23
3 22 45
4 29 74
5 36 110
Advertisement