Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Fp icon med

Опис[]

  • Очки сили вимірюють, наскільки ефективна ваша оперативна група у війні проти Чорної гвардії.
  • Оперативна група отримує одне очко сили за кожну будівлю, зруйновану під час операції.
  • Таблиці лідерів робочої групи засновані на підсумковому підсумку силових точок. Більша загальна кількість очок силової точки ставить оперативну групу вище в її таблиці лідерів.

Основна інформація[]

  • Максимальна кількість силових очок, яку ви можете отримати за операцію, показана під її заголовком на мапі операції. Щоб отримати цю суму, вашій оперативній групі доведеться повністю знищити всі енергетичні бази в цій операції.
    • Перегляньте сторінку «Операція», щоб дізнатися, скільки силових очок може надати кожна операція.
  • Знищення Силового ядра на базі сили призведе до ланцюжкової реакції, яка знищить будь-які будівлі, що залишилися на базі енергії, що нагородить вас усіма очками сили, можливими для цієї бази сили.
  • Вам не потрібно знищувати всю базу сили, щоб отримати з неї очки сили. Навіть знищення лише однієї будівлі дасть вам одне очко сили.
  • Загальна кількість очок вашої оперативної групи зменшується на 5% щодня опівночі за Гринвічем.
    • Наприклад, якщо ваша оперативна група має 200 очок сили, вона втратить 10 очок сили в кінці дня. Тож продовжуйте збирати ці очки сили, щоб залишатися високо в таблиці лідерів.
  • Кількість очок сили, які отримує оперативна група після операції, є фактором, який визначає, наскільки високою є винагорода за операцію, яку отримують люди в оперативній групі. Більше очок сили означає більшу винагороду.
  • Зауважте, що знищення кожної бази сили не миттєво завершує Операцію. Ви не отримуєте очки сили, поки не завершиться операція.

Цікаві факти[]

  • Очки сили подібні до очок перемоги в тому сенсі, що обидва визначають звання в таблиці лідерів, але очки перемоги призначені для одного гравця, а очки сили для кількох гравців.
  • Максимальна кількість очок сили, яку зараз може мати команда, становить 43 200. Це пов’язано з максимальним отриманням 2160 очок сили на день, але також з втратою 5% від загальної кількості за день.
    • Однак цього можна обійти, розпочавши другу операцію за день, враховуючи, що кожна операція триває 23 години 55 хвилин.
Advertisement