Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach

Опис[]

  • Камені сили використовуються для виготовлення статуй.
  • Існує 4 типи каменів сили: життя, крижаний, магма і темний.
  • Існує 3 розміри каменів сили: фрагмент, уламок і кристал.
  • Можна отримати Камені сили та зберегти їх до того, як ви побудуєте Скульптора, однак ті, які є, можна отримати лише за допомогою щоденних скринь із нагородами та запасами. Будь-які камені сили, які ви заробляєте, зберігаються на вашій базі. Ви не зможете побачити, скільки каменів сили у вас є, поки не буде побудований Скульптор, і до того часу вони не придатні для використання.
  • Будь-які камені сили, якими ви володієте, не можуть бути втрачені зловмисниками. Якщо ваша домашня база знищена, а зловмисник виграє один або кілька Силових каменів, камені сили, які вони отримують, свіжо генеруються грою як частина бонусу здобутку зловмисника.

Шанс каменю сили[]

  • Коли база знищена, існує 25% шанс, що штаб дасть вам Камінь сили. Кожна інша будівля на базі має 2% шанс, що з неї випаде Камінь сили.
    • Якщо ви все-таки отримаєте Камінь сили з будівлі, з імовірністю 85% це буде фрагмент, 12% шанс, що це буде осколок, і 3% шанс, що це буде кристал.
    • Певний тип темної статуї збільшує шанси каменю сили. Додатковий відсоток шансу, який дає статуя, помножується на базовий шанс кожної будівлі. Наприклад, якщо у вас є загальний шанс каменю сили +100% від ваших статуй, то штаб противника має 50% шанс дати Камінь сили, а кожна інша будівля має шанс 4%.
    • Деякі племена можуть надавати прискорення, які збільшують шанс каменю сили. При використанні вони працюють так само, як і темні статуї, які підвищують шанс каменю сили.
    • Єдиними винятками з цих правил є ресурсні бази, подія «Військова фабрика» полковника Герхарта та енергетичні бази. Вони ніколи не дадуть жодних каменів сили.
  • Кількість будівель, які ви знищили перед знищенням штабу, жодним чином не впливає на ваш шанс каменю сили, оскільки кожна будівля вибухне, коли штаб буде знищено, і всі вони мають шанс містити Камінь сили.
  • Ви завжди отримаєте принаймні один Камінь сили з рівнів доктора Т, а бази босів завжди дають заздалегідь визначений набір каменів сили. Однак вищенаведені шанси стосуються цих рівнів. Ви можете отримати більше каменів сили на додаток до гарантованих, хоча це не гарантується.
  • Ви також можете отримати Камені сили під час занурень підводного човна, скринь із припасами та щоденних нагород.

Розміри потужного каменю[]

Фрагмент[]

  • Фрагменти — це найменші шматочки Камені Сили. Коли сім Фрагментів одного типу об’єднуються, вони створюють Ідола, найменшу і найменш потужну статую.
  • Фрагменти можна автоматично конвертувати в уламки без необхідності створювати один ідол; натиснувши тип Фрагменту, який потрібно перетворити, і надавши підтвердження, кількість Фрагментів у вас буде перетворена на якомога більше уламків, а фрагменти, що залишилися, залишаться в інвентарі. Примітка: Перетворення фрагментів не зараховуватиметься до досягнення перфекціонізму.
    • Це можна зробити навіть, поки скульптор створює статую.
Icon artifact common Icon artifact common fire Icon artifact common ice Icon artifact common purple
Фрагмент життя Фрагмент магми Крижаний фрагмент Темний фрагмент

Уламок[]

  • Уламки — це Камінь сили середнього розміру. Об’єднання семи уламків одного типу створює Охоронця, статую середнього розміру. Статуї охоронця гарантовано є могутнішими, ніж навіть найкращий ідол.
  • Уламки можуть бути перетворені в кристали без необхідності створювати охоронця подібно до перетворення фрагментів; однак конвертація 7 уламків в один кристал коштує 10 діамантів (і лише 7 уламків будуть перетворені в будь-який момент). Тим не менш, це все ще економить діаманти в порівнянні зі створенням і миттєвим завершенням охоронців за допомогою діамантів.
  • Ідолів можна врятувати, щоб отримати один уламок того ж типу каменю сили, який використовувався для створення ідола.
Icon artifact rare Icon artifact rare fire Icon artifact rare ice Icon artifact rare purple
Уламок життя Магмовий уламок Крижаний уламок Темний уламок

Кристал[]

  • Кристали — найбільший камінь сили. Об’єднання семи кристалів одного типу створює шедевр, найбільшу та наймогутнішу статую. Статуї-шедеври гарантовано є могутнішими, ніж навіть найкращий Охоронець.
  • Охоронців можна врятувати, щоб отримати один кристал того самого типу Камені сили, який використовувався для створення Охоронця.
Icon artifact epic Icon artifact epic fire Icon artifact epic ice Icon artifact epic purple
Кристал життя Кристал магми Крижаний кристал Темний кристал

Види каменю потужності[]

Життя[]

  • Камені життєвої сили використовуються для виготовлення статуй, які прискорюють виробництво ресурсів. Цей бонус збільшує продуктивність виробничих будівель гравця, звільнених баз NPC (лише золото) і ресурсних баз (залежно від конкретного бонусу статуї). Камені сили життя можна отримати з тропічних баз ворожих гравців, баз, контрольованих NPC, і деяких баз лейтенанта Хаммермана.
  • Камені сили життя також доступні в щоденних нагородах, скринях із припасами та як можлива здобич із занурень підводного човна (як відома здобич, так і випадкова здобич).
Icon artifact common Icon artifact rare Icon artifact epic
Фрагмент життя Уламок життя Кристал життя

Магма[]

  • Камені сили магми використовуються для створення статуй, які збільшують шкоду і здоров’я військ. Камені сили магми можна отримати з баз ворожих гравців, баз, контрольованих NPC, і баз лейтенанта Хаммермана, які розташовані на Вулканічних островах.
  • Камені сили магми також доступні в щоденних нагородах, скринях із припасами та як можлива здобич із занурень підводного човна (як відома здобич, так і випадкова здобич).
Icon artifact common fire Icon artifact rare fire Icon artifact epic fire
Фрагмент магми Уламок магми Кристал магми

Крижаний[]

  • Камені крижаної сили використовуються для виготовлення статуй, які збільшують пошкодження будівель і здоров’я. Ці камені сили можна отримати з баз ворожих гравців, баз, контрольованих NPC, і баз лейтенанта Хаммермана в північній (верхній) частині архіпелагу, яка вкрита льодом і снігом. Під час нападу ці бази матимуть білі ігрові поля замість зелених або вулканічних.
  • Камені крижаної сили також доступні в щоденних нагородах, скринях із припасами та як можлива здобич із занурень підводного човна (як відома здобич, так і випадкова здобич).
Icon artifact common ice Icon artifact rare ice Icon artifact epic ice
Крижаний фрагмент Крижаний уламок Крижаний кристал

Темний[]

  • Темні камені сили використовуються для створення статуй, які збільшують енергію канонерки, шанси на камені сили та нагороду за ресурси. Ці камені сили можна отримати лише за допомогою подій доктора Т, випадковим чином у складі щоденних нагород і скринь із запасами, а також як можливу здобич із занурень підводного човна, яка буде змішана з основним елементом каменю з місця занурення. Перша база доктора Т стає доступною після проходження тропічної бази доктора Т 10 рівня. Після завершення бази 20 рівня доктора Т стає доступною база вулкана доктора Т.
Icon artifact common purple Icon artifact rare purple Icon artifact epic purple
Темний фрагмент Темний уламок Темний кристал

Цікаві факти[]

  • Обмеження на кількість кожного типу каменів сили для одного гравця становить 9 мільйонів, що означає, що вам ніколи не доведеться турбуватися про те, що вам не вистачить місця для додаткових каменів сили, оскільки досягти цієї межі практично неможливо.
  • Камені сили, отримані під час занурення, зазвичай відповідають регіону, в якому знаходиться місце занурення, тобто крижані камені сили, що знаходяться в крижаному регіоні, але будь-який камінь сили потенційно можна знайти в будь-якому місці архіпелагу.
Advertisement