Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Aquote1 У часи старої війни солдати вважали, що спорудження статуй має таємничу ауру або силу, яка сприятлива їм на війні. Aquote2

Ідоли життя Охоронці життя Шедеври життя
Ідоли магми Охоронці магми Шедеври магми
Крижані ідоли Крижані охоронці Крижані шедеври
Темні ідоли Темні охоронці Темні шедеври

Основна інформація[]

  • Статуї створюються зі скульптора. Камені сили необхідні для створення статуй. Щоб отримати інформацію про шанси отримання каменів сили від атак, натисніть тут.
  • Коли статуя створена, ви можете зробити зі статуєю одну з трьох речей:
    • Розмістіть статую на своїй базі, якщо у вас ще є вільні слоти.
    • Врятуйте статую, щоб негайно знищити її та отримати один Камінь сили наступного рангу. При знищенні шедевра замість нього буде винагороджено сім одиниць силового порошка.
    • Зберігайте статую, щоб помістити її в сховище для статуй, яке розблоковано на тринадцятому рівні штаб-квартири.
  • Статуї мають 4 різні елементи: життя, лід, магма та темрява.
  • Статуї покращують різні аспекти гри, наприклад, покращують здоров’я будівлі або збільшують швидкість виробництва деревини.
    • Статуї життя підвищують виробництво ресурсів, збільшуючи як швидкість виробництва, так і ємність зберігання ваших будівельних будівель на відповідний відсоток.
      • Цей бонус також стосується ваших ресурсних баз.
    • Крижані статуї підвищують здоров'я ваших будівель або завдають шкоди.
      • Статуї пошкоджень оборонних будівель не збільшують шкоду від мін.
      • Ці підвищення також впливають на всі структури ваших ресурсних баз.
    • Статуї магми збільшують ваші війська, збільшуючи їхнє здоров’я або нанесення шкоди.
    • Темні статуї можуть підвищити шанс каменю потужності, початкову енергію канонерки та нагороду за ресурси від рейдів.
  • Статуї з таким же ефектом складаються. Це укладання є адитивним, а не мультиплікативним. Наприклад, якщо встановити одну статую енергії канонерки на +8% і статую енергії канонерки на +12%, ви отримаєте на 20% більше енергії.
  • Не має значення, де ви поставите статую на своєму острові. Він завжди матиме той самий ефект, де б ви його не розташували.
  • Ефект статуї можна подвоїти на певний час за допомогою силового порошку.
  • Немає жодних обмежень щодо того, які ідоли та охоронці ви можете мати, але ви можете мати лише один шедевр кожного типу. Наприклад, гра не дозволить вам розмістити "шедевр здоров'я військ", якщо у вас вже є інший "шедевр здоров'я військ". Ви можете мати два шедеври одного елемента, як-от шедевр здоров’я війська та шедевр шкоди війську. Вам просто заборонено мати два шедеври з однаковим ефектом.
  • Ви можете врятувати статую, торкнувшись її та вибравши кнопку з лопатою (Очистити) на ній. Це знищує статую і дає вам уламок, якщо статуя була ідолом, кристал, якщо це був охоронець, або 7 потужних порошків, якщо це був шедевр.
    • Існує 3-секундний зворотний відлік, щоб запобігти випадковому врятуванню статуй.
  • Якщо будівництво статуї буде скасовано до того, як скульптура буде завершена, кошти за Камені сили, використані для її спорудження, будуть повернуті.
  • Крижані статуї можуть з’являтися на базах Доктора Т, Силових базах, Військових фабриках полковника Герхарта та Мегакраба. На кожній із цих баз може з'явитися до двох крижаних статуй з необмеженим збільшенням: одна збільшує здоров'я будівлі, а інша збільшує пошкодження оборонної будівлі. Це пояснюється тим, що інші елементи статуй не мають сенсу в базах NPC, а кілька статуй кожного типу витрачатимуть місце.
    • Ці крижані статуї завжди відображаються як шедеври, навіть якщо приріст, який вони надають, менший за те, що дає Охоронець, і відображатимуться як прискорені шедеври, якщо приріст, який вони надають, більший, ніж той, який може дати шедевр бази гравця без збільшення.
    • Посилені шедеври можуть зустрічатися в непарних відсотках, навіть якщо посилені шедеври на базі гравців можуть набувати лише парні відсотки (оскільки відсотки підсиленої статуї вдвічі перевищують їхні відсотки, якщо вони не були підсилені).
  • Статуї не можуть бути пошкоджені або знищені будь-яким чином під час нападу. Війська також можуть проходити через них без наслідків.

Статистики[]

Ярус статуї
Статуя
Вартість ліплення
Скульптура
Час ліплення
Час
Миттєво
Діаманти
Порятунок для
Очистити
Ідол 7 фрагментів 10сек 1 1 уламок
Охоронець 7 уламок 1год 24 1 кристал
Шедевр 7 кристал 10год 142 7 силовий порошок

Можливі статуї[]

  • Відсоток статуї є випадковим. Ви ніяк не можете вплинути на це.
    • Якщо у вас вже є один тип статуї, ви все одно можете отримати іншу статую того ж типу.
    • Статуї, які ви зробили в минулому, і ваша статистика також не впливають на те, які статуї ви отримаєте в майбутньому.
  • Вищі відсотки зустрічаються рідше, ніж нижчі, тому може знадобитися кілька спроб, щоб отримати більш потужну статую.
Тип статуї Ідоль Охоронець Шедевр
Життя Золото Золото
збільшення виробництва
6-10% 12-20% 24-50%
Дерево Дерево, камінь Камінь
або залізо Залізо
production збільшити
7-12% 15-25% 30-62%
Збільшення виробництва всіх ресурсів 3-5% 6-10% 12-25%
Крижаний Збільшення здоров’я будівлі 3-6% 7-13% 15-32%
 Збільшення пошкодження оборонної споруди 4-7% 9-15% 18-37%
Магма Збільшення здоров’я війська 4-7% 8-14% 16-35%
Збільшення шкоди військам 3-6% 7-13% 15-32%
Темний Збільшення енергії канонерського човна 5-8% 10-17% 20-42%
Збільшення винагороди за ресурси 6-10% 12-20% 24-50%
 Збільшення шансу каменю сили 9-15% 18-30% 36-75%

Цікаві факти[]

  • Деякі уламки, знайдені на базах лейтенанта Хаммермана, припускаються діалогами як статуї, які розбила Чорна гвардія.
  • Є досягнення, яке називається «Перфекціоніст», яке дає загалом 60 діамантів при врятуванні в цілому 3000 статуй.
Advertisement