Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Super MortarJ18
Aquote1 Ось, Супер Міномет 3000! Це розірве ваші війська на стрічки! МУХАХАХА! Aquote2

Super MortarJ18
Рівень 1-4

Опис[]

  • Супер Міномет є покращеною версією міномету.
    • Він функціонує подібно до міномета, має більші характеристики, збільшену дальність, дещо знижену швидкість стрільби та відсутність сліпої плями.
  • Він з’являється на базових рівнях штабу лейтенанта Хаммермана 25, 40 (2), 55 та 60 (2).
  • Ця будівля не може бути побудована гравцем.

Наступальна стратегія[]

  • Загалом, найкраща стратегія боротьби з супер мінометом — це просто підтримувати рух ваших військ, поки вони знаходяться в зоні дії супер міномету. Завдяки повільній швидкості стрільби та повільній швидкості падіння снаряда, супер міномет дуже легко промахнутися.
  • Зазвичай не рекомендується атакувати суперміномет за допомогою військ через надзвичайно високу шкоду, яку він може завдати будь-якому війську, що атакує його, що часто знищує все начисто.
  • Рекомендований спосіб знищити супер міномет — використовувати композицію воїнів.
    • Воїни можуть випереджати снаряди суперміномету на підході завдяки своїй високій швидкості.
    • Коли вони підійдуть близько до супер міномету, шокуйте його. Переконайтеся, що ви не вдарили своїх військ. Тоді Воїни повинні мати можливість знищити Супер міномет до того, як вона відновиться.
      • Невеликий шок, якщо він доступний, може виявитися набагато кориснішим у поєднанні з цією стратегією, оскільки він виграє 30 секунд для них, більш ніж достатньо, щоб калічити, якщо не повністю знищити його.
    • Якщо є занадто багато потужних оборонних будівель, які мають супер міномет у межах їхньої досяжності, віддалений злом може завдати йому значної шкоди опосередковано. Це стає ще кориснішим, якщо віддалений злом триває довго.
  • Незважаючи на те, що суперміномет є потужнішою версією міномету, він не має сліпої зони, як у міномету, тому неможливо уникнути його атак, спрямувавши їх усередину.

Відмінності оновлення[]

  • Супер міномет не має жодних відмінностей візуального оновлення.
  • Стовбур супер міномету схожий на звичайний міномет, але ствол має червоне покриття навколо і червоний приціл зверху. Він також оточений знаками небезпеки.

Цікаві факти[]

  • Супер міномет іноді з'являвся під час операцій, але пізніше Supercell вилучив їх з операцій, і тепер він є ексклюзивним для Дуплексність.
  • Раніше у супер міномету був інший спрайт, який більше нагадував звичайну ступку, червоного кольору. Це справедливо і для MMG 9000. Старий спрайт для супер міномету можна знайти тут.
  • Супер міномет має найбільшу дальність атаки серед будь-якої будівлі без сліпої плями.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Дальність
Дальність
Швидкість атаки
Постріл
Тип пошкодження
Тип пошкодження
Радіус спалаху
Радіус спалаху
3x3 25 6сек Спалах 1.2 клітинок
Рівень
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
Пошкодження за секунду
Шкода
Пошкодження за постріл
Шкода
1 10,000 250 1,500
2 15,000 400 2,400
3 20,000 500 3,000
4 25,000 700 4,200
Advertisement