Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
SIMOIII
Aquote1 Снайперська вежа, яка винюхує та націлює ворогів із низьким рівнем здоров’я в межах досяжності. Може бачити крізь дим за допомогою інфрачервоних датчиків. Aquote2

SIMOI
SIMOII
SIMOIII
Позначка 1 Позначка 2 Позначка 3

Опис[]

  • С.І.М.О. це прототип захисту, який можна побудувати в лабораторії зброї.
  • Він функціонує подібно до снайперської вежі, за винятком значно більшої шкоди за секунду та дальності, ігноруючи приховування, яке забезпечують димові завіси. С.І.М.О. також націлюється переважно на війська з найнижчим здоров’ям, а не на найближчу доступну ціль.
  • С.І.М.О. з вищою позначкою не отримують збільшення шкоди (позначка 1 завдає більше шкоди, ніж позначки 2 і 3), але натомість мають вищу частоту атаки, що дозволяє їм швидше стріляти по військах і завдавати більше втрат.

Стратегія наступу[]

  • У більшості випадків найкраще уникати С.І.М.О. коли це можливо, оскільки це може завдати шкоди будь-якій установці. Якщо С.І.М.О. не можна уникнути на обраному вами маршруті атаки, обов’язково використовуйте шокові бомби, щоб звести нанівець його загрозу.
  • С.І.М.О. також може зупинити капітана Еверспарк, коли вона знаходиться під димовими завісами, щоб використовувати свою здатність універсального дистанційного керування. Вам доведеться уникати С.І.М.О. або змусити його націлюватися на Створінь, поки Еверспарк проходить повз нього.
  • Створіння можуть служити хорошим відволіканням для С.І.М.О. у більшості випадків через пріоритетність орієнтації на підрозділи зі слабким здоров’ям. Однак, якщо здоров’я Зука не буде збільшено достатньо високо, це не підійде для будь-якої армії, яка включає Зука, оскільки С.І.М.О. просто націлиться на Зуків через їх слабке здоров’я.
  • Масова піхота може легко перевершити С.І.М.О. оскільки він поводиться більше як гармата з високою швидкістю стрільби.
  • При використанні Димових Зуків С.І.М.О. представляє проблему, оскільки він майже завжди знайде вашого героя через більшу швидкість. Це найбільш очевидно з Брік, оскільки її зазвичай будуть стріляти снайперами. Через це створінь рекомендують рано, щоб вона могла обійтися. Якщо Брік здається непрактичним, наступним вибором стане Буліт, оскільки він має значно більше здоров’я.

Стратегія оборони[]

  • С.І.М.О. може потенційно зруйнувати атаку, відстрілюючи війська підтримки, а не щити, які їх охороняють; тому його не слід ігнорувати. Наприклад, під час атаки Танки-Медики С.І.М.О. націлиться на медиків, якщо їм буде така можливість, і, ймовірно, знищить їх по одному пострілу. Навіть якщо він не націлений на медиків через те, що вони знаходяться поза зоною дії, його високе ушкодження в секунду означає, що медики не можуть вилікувати С.І.М.О.
  • С.І.М.О. може відколотися від воїнів або Зуків, коли вони обкурюються повз С.І.М.О. по дорозі до штабу. Воїни менш вразливі до цієї загрози через більшу швидкість пересування, але багато Зуків можуть бути втрачені для С.І.М.О. якщо вони спрямовані через його діапазон.

Відмінності оновлення[]

  • У позначці I С.І.М.О. складається з еліптичної металевої платформи на вежі, що підтримується багатьма балками внизу. Нижня половина платформи укріплена білою стінкою з червоними деталями та дверима з одного боку, за винятком передньої частини, де видно несучу конструкцію зі шківом знизу.
  • На позначці II С.І.М.О. тепер відкрита сторона закрита шківом, покритим червоно-білим блоком. Фіолетовий прапор із стовпом з’являється на одній стороні С.І.М.О.
  • У позначці III верхня половина вежі покрита металом червоного кольору з вентиляційними отворами з боків. Поруч з прапором з’являється радар.

Цікаві факти[]

  • С.І.М.О. названа на честь Сімо Хайха, відомого фінського снайпера.
  • У той час як у звичайних снайперських вежах є снайпер-стрілець, С.І.М.О. має важкого снайпера з модернізованою снайперською гвинтівкою.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Дальність
Дальність
Тип пошкодження
Тип пошкодження
Особливі здібності
Особливий
3x3 15 клітинок Одиночний Може націлюватися на війська під димовими завісами
Номер позначки
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
Пошкодження за секунду
Шкода
Пошкодження за постріл
Шкода
Швидкість атаки
Постріл
Вартість побудови Час побудови
Час
Обов’язковий рівень лабораторії зброї
Запобіжники
Силовий стрижень
Шестерні
Складне спорядження
Стержні
Критичний запобіжник
Конденсатори
Польовий конденсатор
1 15,000 800 1,600 2сек 1 3 0 2 1год 2
2 20,000 1,000 1,500 1.5сек 4 4 4 0 4год 3
3 25,000 1,500 1,500 1сек 0 6 3 9 12год 4
Advertisement