Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
DoomCannon3
Aquote1 Стріляє фатальна гармата, який відразу знищує більшість цілей. Дуже низький темп стрільби. Aquote2

DoomCannon1
DoomCannon2
DoomCannon3
Позначка 1 Позначка 2 Позначка 3

Опис[]

  • Фатальна гармата — це прототип захисту, створений у лабораторії зброї.
  • Як і всі засоби захисту прототипів, він триватиме лише певний час після розміщення на вашій базі.
  • Цей захист може похвалитися надзвичайною шкодою від бризок на невеликій території з великої відстані. Тільки механіки, вогневики або рядовий Буліт, швидше за все, зможе пережити один удар.
  • Він має дуже малий радіус розбризкування.

Наступальна стратегія[]

  • Як і гармата бум-гармата, фатальна гармата стріляє дуже повільно і тому дуже вразлива для масованих атак піхоти. Це означає, що стрільці та/або Зуки чи атаки воїнів будуть вашим найкращим шансом впоратися із цим захистом.
  • Радіус сплеску означає, що оточення фатальної гармати, ймовірно, є вашим найкращим засобом, щоб уберегти фатальну гармату від вогню у ваші війська. Для цієї мети найкраще підходять створіння, розміщені на фатальній гарматі, але зверніть увагу, що вони все одно будуть уразливі для інших засобів захисту, і, швидше за все, приманить лише один удар.
  • Ви можете використовувати крижані щити доктора Кавана, щоб захистити свої війська від цього захисту, оскільки постріл просто потрапить у щит, при цьому більшість пошкоджень буде зведено нанівець. Будьте обережні, оскільки інші засоби захисту все ще можуть знищити щити до того, як вистрілить фатальна гармата.
  • Здатність рядового Буліта обмежувати шкоду дозволяє йому ефективно танкувати кілька вибухів фатальних гармат. Скористайтеся всіма перевагами цього, використовуючи його здатність насмішки (яка ще більше обмежує завдану ним шкоду), щоб викликати вогонь з гармати.

Стратегія оборони[]

  • Спробуйте розташувати фатальні гармати подалі від бум-гармат, щоб не дати зловмисникам відключити кілька захистів із високим пошкодженням за постріл за допомогою однієї шокової бомби.
  • Помістіть фатальні гармати за захистом від спалаху. Це дозволяє їм стріляти багато разів, водночас захищаючи від масованої піхоти. Це добре працює завдяки їх великій дальності, оскільки вони все ще зможуть підтримувати інші засоби захисту з глибини вашої бази.
  • Цілком імовірно, що зловмисники оточать фатальну гармату створіннями, щоб зменшити радіус її сплеску. Щоб боротися з цим, помістіть фатальну гармату під захист захисних засобів від пошкодження місцевості, таких як вогнемети та міномети, щоб швидко знищити відволікаючі фактори та дозволити їй зосередитися на знищенні ворожих військ.
  • Подібно до бум-гармат, фатальна гармата дуже ефективна у знищенні військ із високим рівнем здоров’я, як-от танки та вогневики.

Відмінності версій[]

  • У познаці I фатальна гармата з’являється як невелика башточка, що світиться, на червоно-чорній підставці в ямі, обставленій чорними поручнями. До нього підключена червона коробка і кілька проводів.
  • У познаці II вона має більш витончену стіну ями та червоно-чорне покриття навколо поручнів.
  • У познаці III вона має покращене покриття навколо рейки, а нижня частина підставки стає червоною. В основі додається дріт. Червона коробка замінена двома сірими трубами. Спереду також з’являється третя довга труба.

Цікаві факти[]

  • Фатальна гармата має найвище пошкодження за секунду та пошкодження за постріл з усіх засобів захисту у грі.
  • Фатальна гармата на базі гравця теоретично може завдати максимум 101 430 шкоди за постріл, за винятком будь-якого підвищення племені. Для цього знадобиться найкращий шедевр пошкодження оборонної будівлі, 9 найкращих охоронців, підсилених силовими порошками, і два підсилювачі пошкодження Позначки III.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Дальність
Дальність
Швидкість атаки
Постріл
Тип пошкодження
Тип пошкодження
Радіус спалаху
Радіус спалаху
3x3 18 клітинок 3.5сек Спалах 0.75 клітинок
Номер позначки
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
Пошкодження за секунду
Шкода
Пошкодження за постріл
Шкода
Вартість будівлі Час будівлі
Час
Обов’язковий рівень лабораторії зброї
Запобіжники
Силовий стрижень
Шестерні
Складне спорядження
Стержні
Критичний запобіжник
Конденсатори
Польовий конденсатор
1 15,000 1,500 5,250 0 3 0 3 1год 1
2 20,000 2,500 8,750 3 6 0 3 4год 3
3 25,000 4,500 15,750 0 3 9 6 12год 5
Advertisement