Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
HammermanStrikesBack
Aquote1 Настав час розплати! Скажи мені, де твоя мізерна база, і я її роздавлю! Aquote2

Опис[]

  • Ця подія відкривається після створення Лабораторії зброї.
  • У цьому випадку лейтенант Хаммерман з’явиться на канонерському човні на північний захід від вашої домашньої бази на Архіпелазі, і ви повинні захистити свою базу від його нападу.
  • Ця подія починається в понеділок о 8 ранку за Гринвічем і триває 24 години.
  • Щоб виграти подію, ви повинні успішно захистити свою базу від атак лейтенанта Хаммермана.
  • Захід складається з семи етапів. Кожен етап важчий за попередній.
  • Кожен етап нагороджує одним або декількома модулями прототипів та інтел, якщо ви успішно захистите свою базу. Якщо є прототип війська, ви також отримаєте прототокени.

Подія[]

  • Щопонеділка Хаммерман з'являється на подію.
  • У цьому випадку Хаммерман атакує вашу базу.
  • В атаках лейтенанта Хаммермана буде сім етапів, кожен із яких складніший за попередній, подібно до доктора Т.
  • Щоб почати етап, торкніться канонерського човна, позначеного як «флот Хаммермана», який розташований біля вашої домашньої бази на мапі архіпелагу.
  • Торкнувшись його канонерського човна, відобразиться інформаційне вікно з такою інформацією:
    • Прототипні модулі, які ви отримаєте за перемогу на етапі.
    • Війська, які він використовуватиме на поточному етапі, і їх рівень.
    • Бонуси статуї, які посилять його війська на етапі (якщо такі є).
  • Щоб розпочати етап, натисніть кнопку «Захистити» в інформаційному полі. Потім ви зможете спостерігати, як лейтенант Хаммерман атакує вашу базу.
    • Вартість початку етапу дорівнює п’ятикратній вашій вартості атаки.
  • Якщо ви успішно захиститеся від лейтенанта Хаммермана на одному етапі, ви отримаєте нагороду за модуль прототипу за цей етап, а потім стане доступним для захисту наступний етап.
  • Якщо війська лейтенанта Хаммермана успішно знищать ваш штаб, ви можете повторити спробу та захиститися знову від тих самих військ. Навіть якщо ви зазнали поразки, ви не втратите ресурси.
  • Конфігурація військ на кожному етапі, бонуси статуй і місця дислокації військ будуть однакові для всіх.
  • У вас буде 24 години, щоб захиститися від нього якомога більше разів. Немає обмежень щодо того, скільки разів ви можете спробувати захиститися лейтенанта Хаммермана.
  • Якщо ви успішно захищаєтеся від сьомого етапу, ви завершуєте подію, і Хаммерман залишиться до наступної події через сім днів.

Атаки[]

  • Коли Хамерман атакує, він надішле до 4 хвиль із 8 десантних кораблів.
  • Щоб Хамерман виграв, він повинен знищити ваш штаб.
  • Hammerman використовуватиме зброю канонерського човна.
    • Він може використовувати артилерію, обстріл, шокові бомби та створіння, причому останні два використовуються лише на етапах 6 і 7 його атак.
    • Він завжди цілиться в центр будівлі. Це означає, що він не скористається здатністю артилерії однаково пошкодити кілька будівель або здатністю шокової бомби завдати удару чотирьом сусіднім захисним спорудам на лінії.
    • Він завжди націлюватиметься на ту саму будівлю (будівлі) зі зброєю канонерського човна під час послідовних спроб того самого етапу. Це означає, що після вашої першої спроби етапу ви можете відсунути цільові будівлі вбік, щоб зброя канонерського човна не впливала на інші ваші будівлі. Однак, якщо зазначена(і) будівля (будівлі) знищена його атакою до того, як Хаммерман зможе націлитися на них, Хаммерман натомість атакує іншу будівлю.
    • Він використовує зброю канонерського човна на початку кожної хвилі під час висадки військ; він не підтримуватиме війська канонерською зброєю, доки не висадить свою наступну хвилю військ.
  • Місця дислокації військ для етапу фіксуються. Це означає, що якщо ви повторите етап, він розгорне кожну хвилю військ у тому самому місці, де він робив минулого разу.
  • Хамерман використовуватиме війська всіх видів. Хамерман може висадити лише певну максимальну кількість десантних кораблів для кожного типу військ, за винятком стрільців. Серед відомих прикладів:
    • Вогневики, з яких він висадить щонайбільше один (використовуючи один десантний човен)
    • Танки та медики, для яких він висадить не більше трьох десантних кораблів кожен
    • Гренадери, які він розгорне максимум вісім десантних кораблів
    • Hammerman не використовуватиме вогневиків до етапу 4, кріонерів до етапу 5 і бомбардувальників до етапу 6 або 7.
  • Щоб перемогти, ви повинні або перемогти всі війська, які висаджує Хаммерман, або зберегти свій штаб в безпеці, доки не закінчиться час.
    • Якщо ви провалили захист, але перемогли частину військ за одну спробу, ці розбиті війська повернуться під час наступної спроби, тож це все або нічого.

Оборонна стратегія[]

  • Основна інтуїція — найкращий шанс гравця вижити під час хвилі. Перемикаючи канонерський човен Хаммермана для початку атаки, обов’язково подивіться війська, які він планує взяти з собою, і їхній порядок зліва направо.
    • Війська, які висаджуються першими, можуть бути сплановані, наприклад, якщо Хаммерман вирішить спершу вивантажити всю хвилю Зуків, найкраще було б розмістити засоби захисту від бризок, такі як ракетні установка та міномети, щоб їх діапазон перетинався з пляжем.
  • Зграя стрільців — досить популярна тактика Хаммермана, і з нею дуже важко впоратися, особливо коли медики є частиною рівняння. Усюди, де хтось планує повністю знищити скарбницю стрільців, розмістіть акуратний і організований ряд мін на їхньому шляху. Численні безперервні удари навряд чи будуть вилікувані до того, як стрільці загинуть.
    • Гарячі горщики надзвичайно ефективні, оскільки їхня велика шкода за секунду легко протидіє будь-якому лікуванню медиків і знищує велику кількість стрільців за секунди.
  • Якщо Хаммерман вирішить висадити хвилю гренадерів попереду всіх інших комбінацій, найкраще кинути кожну бум-гармату та шокову установку разом із кількома снайперськими вежами на верхівку берега. Якщо гравець відчуває, що наступна хвиля буде скарбом стрільців, розмістіть ці далекі оборони на дев’ять-одинадцять клітинок від берега та замість цього розмістіть бум-міни на вершині пляжу.
    • Примітка: Шокові установки ніколи не повинні закривати берег, коли очікується, що скупчення стрільців прибуде першим. Якщо група стрільців виживе до наступної хвилі, наступна хвиля отримає цих шокованих стрільців як прикриття. Єдиним винятком є ситуація, коли ракетні установки атакують першу хвилю стрільців в унісон з шоковою установкою і немає медиків.
    • Шоковий бластер надзвичайно ефективний у боротьбі з гренадерами. Їхня висока шкода за секунду в поєднанні з великою дальністю може легко зупинити хвилю гренадерів.
  • Скористайтеся перевагами ШІ Хаммермана. Якщо ви спостерігаєте, як він загороджує ваш захист, відкладіть його вбік під час наступної атаки та позбудьтеся будь-яких мін подалі від нього.
    • Можна скористатися цими знаннями та розмістити їх у такому місці, де Хаммерман, ймовірно, використає на них свій GBE, коли його війська будуть проходити навколо цільової будівлі. Це особливо корисно під час очищення нестримного рою стрільців.
  • У разі кидка воїна відразу, пожертвуйте будь-якою економічною будівлею (зазвичай від однієї до трьох для нижчих ступенів) на його шляху. Якщо стрільці не слідують, розмістіть звичайні міни навколо передньої частини приманкових будівель. Воїни не повинні потрапити на другу лінію.
  • Щоб скористатися будь-якою стратегією Хаммермана, максимізуйте час, який йому знадобиться, щоб зачистити всі ваші будівлі та почати націлюватися на штаб. Це полегшено гравцеві завдяки тому, що лейтенант Хаммерман не використовує факели.
    • Це можна зробити за допомогою різноманітних макетів бази, але це особливо досяжно з будь-яким варіантом розгорнутої бази, де всі будівлі створюють обтікання збоку бази, йдуть до задньої частини острова та повертаються до іншого боку.
    • Серед визначних особливостей — лінія фронту, яка починається на березі першої вибраної Хаммерманом сторони для висадки на пляжі, а також далекобійні захисні установки, такі як ракетні установки та різні прототипи захисту, розміщені в центрі острова.
  • Якщо ви намагалися захистити Хаммермана і не вдалися, але знаєте, що наприкінці атаки залишилося багато стрільців, ви можете розмістити лінію мін позаду, позаду більшості ваших захисних сил, але перед штабом. Обов’язково перенаправте решту стрільців таким чином, щоб вони рухалися до наступної будівлі у формуванні лінії, щоб максимально підвищити ефективність цієї стратегії.
    • Одним із найефективніших утворень для цих мін буде шаховий порядок; міни ззаду будуть добивати стрільців, які сильно пошкоджені від першого удару.
    • Розміщення запасної бум-гармати поряд зі штабом у цьому випадку може мати вирішальне значення для успіху оборони. Якщо кілька стрільців виживуть на лінії мін, бум-гармата може знищити їх одного за одним, перш ніж буде завдано ще більше шкоди. Бум-гармата також необхідна, якщо гравець хоче зупинити танки, які, можливо, були захищені масою стрільців.
    • Стратегія може бути менш ефективною, якщо Хаммерман використовує створінь для вашого основного захисту в останній хвилі. Якщо ваш захист сильно понівечений, і він починає свою четверту хвилю, розміщуючи створінь у зоні вашого основного захисту, створіння можуть рухатися попереду стрільців і активувати деякі міни, які були критичними для перемоги над масою стрільців у першість. Те ж саме вірно, якщо його остання хвиля містить воїнів або інших швидких військ.
    • Якщо схема погана, гренадери можуть зробити стратегію неефективною, якщо їм вдасться вразити міни, намагаючись вразити будівлю перед мінами. Щоб уникнути цього, переконайтеся, що відстань між останньою лінією головної оборони та лінією мін є якомога більшою.
  • Підсилювачі шкоди є чудовим допоміжним прототипом захисту для захисту лейтенанта Хаммермана, особливо якщо у вас немає льодових статуй, що завдають шкоди оборонним спорудам. Ви можете використовувати його, щоб збільшити потужність шкоди значної частини вашого захисту, що дозволить їм швидко знищити підрозділи Хаммермана.
    • Найкращим захистом під впливом підсилювача шкоди були б ракетні установки, шокові установки та бум-гармати. Посилення перших двох дозволяє швидко зупинити стрільців і зуків, тоді як посилення останнього може швидко знищити танки та смерчі. Іншим хорошим вибором було б посилити захист прототипу, що завдає великої шкоди, наприклад шоковий бластер чи гарячий горщик.
  • Зрозумійте, коли припинити ініціювати атаки. Якщо гравець бореться, але йому вдається стерти спробу Хаммермана на 4, а на етапі 5 гравець повністю знищений, дуже малоймовірно, що будь-яке утворення бази здатне перемогти етап. Марно витрачати золото не в інтересах гравця.

Цікаві факти[]

  • Атаки Хаммермана не зараховуються до досягнення Стратега. Натомість вони зараховуються до досягнення «Вниз молотком».
    • Подібним чином його атаки не будуть зараховуватися як атаки чи рейди (або обидва) у частині «Щоденного підсумку» журналу активності.
  • Є досягнення під назвою «Вниз молотком», яке дає загалом 175 діамантів після переможного захисту від загалом 40 000 військ у даній події.
    • Зауважте, що це досягнення враховує кількість військ, а не житло військ. Навіть один вогневик вважається одним.
    • Кількість військ розраховується за тими, які висаджені, а не за тими, яких ви вбили. Якщо ви виграєте за тайм-аут, ви все одно отримаєте повну кількість висаджених військ.
    • Критерії цього досягнення неправильно перекладені в кількох мовних налаштуваннях гри.

Статистики

Етап Рівень досвіду Хаммермана Кількість хвиль Бонуси статей Нагорода за модуль прототипу Нагорода протокеном
1 62 1 - 1 30
2 65 2 - 2 40
3 68 2 - 2 55
4 71 3 +4%Шкода
+4%Здоров'я
3 75
5 74 3 +8%Шкода
+8%Здоров'я
4 100
6 77 4 +12%Шкода
+12%Здоров'я
4 130
7 80 4 +16%Шкода
+16%Здоров'я
5 165
Advertisement