Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
Shock Bomb
Aquote1 Шокова бомба на короткий час виводить із ладу все, в що потрапляє. Використовуйте його, щоб заглушити небезпечні турелі! Aquote2

Опис[]

  • Шокова бомба є четвертою зброєю, розблокованою для Канонерки. Його відкривають на 7 рівні штабу.
  • Сама шокова бомба може тимчасово приголомшити будь-який нелітаючий військовий, а також будь-які оборонні будівлі (за винятком мін, бум-мін і шокових мін, які не запускаються) у зоні її дії.
  • Тривалість шокової бомби не сумується, якщо в одне й те саме місце випущено декілька бомб.

Стратегія наступу[]

  • Шокові бомби найкраще використовувати для зупинки сильної оборони, яка залежить від складу вашого війська.
    • Наприклад, вигідно використовувати шокову бомбу на бум-гарматах, снайперських вежах або гарматах, коли ваша армія складається з важких військ або танків. Іншим прикладом може бути розгортання шокових бомб на ракетних установках або вогнеметах під час використання стрільців, оскільки ці засоби захисту можуть легко знищити їх.
    • Під час атаки на штаб Хаммермана за допомогою суперміномету використовуйте шокову бомбу, щоб вона не завдала серйозної шкоди вашим військам.
    • Хоча тривалість шокової бомби не сумується, якщо ви маєте достатньо енергії, її можна приєднати до загрозливих захисних механізмів.
  • Використання шокової бомби та факелу для боротьби з ключовими засобами захисту є хорошою ідеєю, оскільки це гарантує, що шокована оборона буде ліквідована якнайшвидше, щоб вона не могла вести вогонь по ваших військах.
  • Намагайтеся не вражати своїх військ, особливо якщо у вас є шокова бомба високого рівня, оскільки вони будуть приголомшені на час дії шокової бомби.
    • У атаках Димові Зуки на операціях іноді корисно використовувати шокову бомбу на рядового Буліта (або вогневика), щоб ваші Зуки були розміщені в бажаному місці відносно цих одиниць високого здоров’я. Це найбільш корисно, коли існує велика маса засобів захисту, особливо ракетних установок, які неможливо вразити звичайним способом без заряду енергії канонерського човна.
    • Шокові бомби не можуть впливати на літаючі війська. Через це можна безпечно розгорнути шокову бомбу поруч із важкими чопами, які атакують ворожу будівлю, хоча натомість вона все одно може приголомшити важких.

Оборонна стратегія[]

  • Шокова бомба набагато менш ефективна, якщо вона влучає лише в одну структуру, тому тримайте ключові оборонні будівлі на великій відстані одна від одної, щоб зменшити загрозу шокових бомб.
  • Корисно знати, що якщо між двома будівлями є сім квадратів, обидві не можуть бути шоковані однією шоковою бомбою.
  • Розміщення вогнеметів та/або шокових установок між кордоном острова та штабом — це гарна ідея, тому що гравці, які атакують воїнами, які стріляють прямо на штаб (або застава), не зможуть шокувати вогнемет або ударну установку без удару його/її воїнів.

Відмінності оновлення[]

  • Візуальних відмінностей між оновленнями немає. Однак тривалість ефекту збільшується на одну секунду щоразу, коли шокова бомба покращується.

Цікаві факти[]

  • Шокові бомби дуже схожі на ЕМП (електромагнітні імпульси), які виводять з ладу та пошкоджують електронне обладнання.
  • Боєприпаси шокової установки нагадують саму шокову бомбу. Основна відмінність полягає в тому, що вони завдають невеликої кількості шкоди, але не можуть викликати дружній вогонь, і з набагато меншою тривалістю.
    • Ефект шокової міни також подібний до обох, оскільки вона завдає незначної шкоди, приголомшує лише атакуючі війська із середньою тривалістю.

Статистики

Радіус шоку
3.2 клітинок
Рівень
Рівень
Тривалість
Час
Вартість дослідження
Золото
Збройова палата
Бойова академія
Час дослідження
Час
Миттєво
Діаманти
Приріст досвіду
Досвід
1 5сек N/A N/A N/A N/A N/A
2 6сек 66,000 4 8год 178 30
3 7сек 245,000 7 21год 389 47
4 8сек 880,000 11 1дн 6год 668 60
5 9сек 2,180,000 15 2дн 1год 1,132 76
6 10сек 3,700,000 18 2дн 9год 1,501 81
7 11сек 5,500,000 23 2дн 17год 1,890 87
Кількість пострілів Вартість енергії
Канонерський човен
Сукупна вартість енергії
Канонерський човен
1 7 7
2 12 19
3 17 36
4 22 58
5 27 85
6 32 117

Військові кораблі[]

Звання
Рівень
Рівень
Рівень
Оновлювані токени
Оновлюваний токен
Рівень дерева
Досвід
1 2 N/A 5
2 3 146,000 10
3 4 161,000 15
4 5 177,500 20
5 6 195,000 25
Загалом 679 500 75
Advertisement