Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
ShockBlasterIII
Aquote1 Шоковий бластер стріляє ударними кулями з високою скорострільністю, завдаючи великої шкоди та приголомшуючи ціль. Aquote2

ShockBlasterI
ShockBlasterII
ShockBlasterIII
Позначка 1 Позначка 1 Позначка 1

Опис[]

  • Шоковий бластер — це прототип захисту, створений у лабораторії зброї.
  • Як і всі засоби захисту прототипів, він триватиме лише певний час після розміщення на вашій базі.
  • Шоковий бластер стріляє електричними кулями з дуже швидкою швидкістю, завдаючи як важких пошкоджень, так і короткочасно вражаючи цілі.

Наступальна стратегія[]

  • Шоковий бластер має високу швидкість стрільби, велику дальність стрільби, відсутність сліпих зон і високий урон за секунду. Через це це чудовий універсальний захист для роботи з більшістю стратегій атаки.
  • Важкі-Зука, як правило, найкраще атакує цю будівлю, оскільки війська, які завдають шкоди, захищені. Важкі можуть поглинати пошкодження, і їх багато означає, що не має великого значення, що деякі з них будуть знерухомлені. Shock Blaster зазвичай перемикається між важкими під час залпу; коли початкова найближча ціль приголомшена і відстає, вона перемикається на нову найближчу ціль, і, оскільки час оглушення досить короткий, він дуже часто буде циклічувати цілі, коли вони наближаються. Це розподіляє свою шкоду між кількома важкими, які вони можуть легко поглинути, і це робить малоймовірним, що жоден важкий буде вбитий до того, як Зуки знищать його.
  • Зазвичай найкраще, що можна зробити, це просто шокувати його якомога сильніше. Через його високе здоров’я він зазвичай коштує занадто багато енергії, щоб легко знищити його за допомогою артилерії та/або обстрілу.

Стратегія оборони[]

  • Шоковий бластер ефективний проти великих військ, таких як танки, оскільки іммобілізація зупинить більше пошкоджень за раз.
  • Намагайтеся розташувати їх подалі від ракетних установок і бум-гармат, щоб запобігти одночасному шоку їх усіх.
  • Прикриття пляжу шоковим бластером — це ефективний спосіб створити проблеми з нападниками, змусивши їх використовувати більше димових завіс, входячи з воїнами або флангуючи з одного боку. Завдяки високому здоров’ю та високому нанесенню шкоди шокового бластера, як правило, знищує декілька військ, що заважає атаці.
  • Якщо він зіткнеться лише з однією цілью, він буде постійно стріляти в неї, отже, приголомшуючи її на час свого залпу (на додаток до великої шкоди). Це робить його ідеальним для зупинки певних армійських складів, таких як один вогневик із Зуками.

Відмінності версій[]

  • У Познаці I Шоковий бластер — це велика синя конструкція на круглій темно-сірій основі. З боків є сірі відблиски, а зверху — люк. Є два маленьких сірих ствола, розташованих спереду, і маленька чорна коробка збоку, з'єднані з шоковим бластером за допомогою товстої сірої трубки. Ще одна коробка розташована спереду.
  • У Позначці II база різко збільшується в розмірах. Коробка (та з'єднана трубкою) і трубка зникають.
  • У Позначці III основа і люк стають синіми. Передня коробка зникає.

Цікаві факти[]

  • Шоковий бластер — це найшвидша оборонна споруда в грі, не враховуючи проміжків часу між залпами. На другому і третьому місцях MMG 9000 і Кулемет відповідно.
  • Шоковий бластер, шокова міна і шокова установка — єдині 3 засоби захисту у грі, які можуть знерухомити війська.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Дальність
Дальність
Швидкість атаки
Постріл
Тип пошкодження
Тип пошкодження
3x3 18 клітинок 2,5 с між залпами 30; 0,08 с між ударами в залпі Одиночний
Номер позначки
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
Пошкодження за секунду
Шкода
Пошкодження за постріл
Шкода
Пошкодження за залп
Шкода
Тривалість шоку
Оглушення
Вартість оновлення Час будування
Час
Обов’язковий рівень лабораторії зброї
Запобіжники
Силовий стрижень
Шестерні
Складне спорядження
Стержні
Критичний запобіжник
Конденсатори
Польовий конденсатор
1 15,000 398 64 1,920 0.6сек 3 3 0 0 1год 1
2 20,000 647 104 3,120 0.8сек 3 0 6 3 4год 2
3 25,000 896 144 4,320 1.0сек 0 9 6 3 12год 4
Advertisement