Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
DailyRewardFreighter

Опис[]

  • Щоденні нагороди – це нагороди, які приходять раз на день, починаючи з ранку після досягнення 25 очок перемоги.
    • Якщо ви впадете нижче 25 очок перемоги, ви перестанете отримувати щоденні нагороди, доки знову не досягнете 25 очок.
  • Вони базуються на вашому ранзі. Вищі звання дають кращі нагороди.
    • Нагороди, які ви отримуєте, залежать від найвищого рангу, якого ви досягли за останні 24 години. Наприклад, якщо вас підвищили до полковника I, а потім знову понизили до майора III того самого дня, щоденна винагорода включатиме винагороди полковника I.
  • Зловмисники не можуть викрасти ресурси з цього човна.

Колекція[]

  • Щодня щоденна винагорода прибуває на вантажному судні союзників. Він прибуває о 6 ранку за вашим місцевим часом.
  • Він пропонує три види винагород, з яких гравець може вибрати одну.
  • Якщо щоденна винагорода не буде отримана до надходження наступної щоденної винагороди, наступна щоденна винагорода замінить попередню щоденну винагороду. Переконайтеся, що збираєте щоденну винагороду щодня, щоб не втратити її.

Нагороди[]

  • Щоденна винагорода може забезпечити будь-яке з наступного:
    • Золото
    • Деревина
    • Камінь
    • Залізо
    • Діаманти
    • Силові камені
  • Щоденна винагорода також міститиме інтел і квитки торговця, окрім зазначених вище винагород.
  • Розмір винагороди визначається вашим рангом. Перегляньте сторінку Ранг, щоб переглянути можливі винагороди за рангом.
Advertisement