Вікі Boom Beach
Advertisement
Вікі Boom Beach
MMGJ18
Aquote1 Ласкаво просимо на польові випробування нашого нового та покращеного MMG 9000: Massacre Machine Gun! Aquote2

MMGJ18
Рівень 1-5

Опис[]

  • MMG 9000 є покращеною версією кулемета.
    • Він має таку ж механіку, як і кулемет, але MMG має вищі точки здоров’я та пошкодження, а також більшу дальність і відсутність сліпих зон.
  • Він з’являється на базових рівнях лейтенанта Хаммермана 50 (2), 55 та 60 (2).
  • Гравець не може побудувати цю будівлю.

Відмінності оновлення[]

  • MMG 9000 не має візуальних відмінностей між рівнями.
  • На всіх рівнях MMG 9000 – це чотириствольний кулемет з кам’яною основою. Основний корпус виготовлений з металу. Зверху видно невеликий червоний приціл. Зверху також видно ручку. У верхній частині є два боєприпаси, які, здається, мають два кабелі, що підключаються до середини.

Наступальна стратегія[]

  • Цей захист дуже ефективний для знищення воїнів. Не рекомендується атакувати ними MMG.
  • Проти всіх інших військ ця оборона все ще ефективна. Він може завдати пристойної шкоди будь-якому війську.
  • Як правило, ви просто хочете уникати контакту з MMG, або шокуючи його, якщо він знаходиться поблизу штабу, або спалахуючи навколо нього.
  • Якщо ви маєте намір знищити MMG, вашим найкращим вибором війська буде склад танка через велику дальність танка, яка утримує його від «зони високого ураження» MMG.
    • Також корисно додати медиків, якщо ви їх розблокували, оскільки вони вилікують будь-які пошкодження.
    • Якщо ви не розблокували танки, Важкі-Зука — найкращий вибір для композиції.
    • Примітка: через непостійну стрільбу MMG вона може вразити стрільців або зуків, коли вони знаходяться позаду Важких.

Цікаві факти[]

  • MMG 9000 стріляє на 10% швидше, ніж звичайний кулемет.
    • Це також друга найшвидше стріляюча оборонна будівля в грі. На першому місці – шокова установка, а на третьому – кулемет.
    • Однак через час перезарядки шокової установки, MMG 9000 стріляє найшвидше в середньому, роблячи в середньому 11,1 пострілів за секунду, а шокова установка – у середньому 7,7 пострілів в секунду.
  • Повна назва цієї зброї — Massacre Machine Gun 9000. Лейтенант Хаммерман розкриває цю інформацію, коли гравець виявляє його базу 50 рівня.
  • За словами селянина, MMG 9000 закритий в титанову броню, який повідомляє про це після того, як передачі чорної гвардії були перехоплені на ранніх етапах кампанії.
  • Цитата після знищення бази лейтенанта Хаммермана 45 рівня говорить про те, що полковник Ґірхарт є творцем MMG 9000.
  • MMG 9000 іноді з'являвся під час операцій, але пізніше Supercell вилучив їх з операцій.
  • Можливо, назва захисту може бути посиланням на BFG 9000 із серії ігор DOOM.

Статистики

Розмір будівлі
Розмір
Дальність
Дальність
Швидкість атаки
Постріл
Тип пошкодження
Тип пошкодження
Радіус спалаху
Радіус спалаху
Випадковий радіус
Випадковість
3x3 12 0.09 клітинок Спалах 0.6 клітинок 1.8 клітинок
Рівень
Рівень
Здоров'я
Здоров'я
Типовий збиток за секунду^
Шкода
Максимальний збиток в секунду
Шкода
Пошкодження за постріл
Шкода
1 12,000 85 600 54
2 18,000 128 900 81
3 24,000 185 1300 117
4 30,000 257 1800 162
5 36,000 357 2500 225

^Усі постріли можуть не потрапити, тому заявлена шкода в грі за секунду є приблизною. Точність покращується, коли цілі наближаються.

Advertisement